יום רביעי, 1 באוגוסט 2018

חווית צפייה שטרם ראיתם- Muvix


טרנד חדרי הבריחה וחדרי הקריוקי די בשיאו, לאחרונה הגיע אלינו גם טרנד מדליק ומגניב במיוחד- חדרי צפייה - חוויה קולנועית שטרם הכרנו.



כמה פעמים ביקרתם בקולנוע וכל כך רציתם להרים את הרגליים, להתרווח לכם ואולי אף לשוחח תוך כדי הצפייה עם השותפים שלכם לבילוי? בסופ"ש האחרון העמסנו את כל הילדודס (כן, גם את הבכורה עם הגבס) ויצאנו לדייט משפחתי כיפי במיוחד שהותיר רושם עז אצל הנוכחים (כל כך עז שהבכורה וחבריה כבר הזמינו כרטיסים שוב).



Muvix הינה חברת טכנולוגיה ישראלית, אשר שמה לה למטרה להוביל מהפכה עולמית בחוויית הקולנוע. באמצעות טכנולוגיה של Movie-On-Demand שפותחה במיוחד למקומות הקרנה ציבוריים, כאן הצופה תמיד במרכז. בבית הקולנוע העתידני של Muvix, הצופה בוחר/ת את הסרט שיוקרן, בדיוק את שעת ההקרנה ואפילו את השפה.




למעשה את הסרט אנו רואים באמצעות אפליקציה שמתקינים מבעוד מועד בנייד הפרטי, מחברים אוזניות ויוצאים למסע קסום עם הסרט אותו אנו בחרנו, האפליקציה ידידותית למשתמש, קלה לתפעול וכיפית מאוד, תוך כדי צפיה נוכל לראות כמה זמן אנו צופים וכמה זמן נותר, להזמין אוכל/שתיה מהמטבח המקומי ואף לקרוא לנציג טכני- כל זאת מבלי לזוז מהכורסא הנוחה.

המקום למעשה הינו חלל אחד גדול מעוצב יפיפיה ובו חדרים חדרים המיועדים למספר צופים שונה, בכל חדר נמצא כורסאות מרווחות, שולחנות, כסאות בר, שמיכות מפנקות ומקרן גדול.




כפי שציינתי מעלה מאחר ושמיעת הסרט מתבצעת באמצעות האפליקציה כל משתתף מתבקש להביא מהבית סמארטפון ואוזניות (אין לכם? אל דאגה! כאן תקבלו מיד במקום את מבוקשכם).

במקום נמצא תפריטים מורחבים הכוללים אוכל מגוון- החל מנשנוש קטן כדוגמת פופקורן וכלה בארוחה מפנקת כגון כריכים, פוקצות, פיצות ועוד, שתייה קלה ואף אלכוהול.





Muvix Concept, הוא מתחם הקולנוע הראשון בתפיסת ה-™Muvix Smart Cinema, וממוקם במתחם התחנה בנווה צדק, תל אביב. כאן  נהנים הצופה וחבריו מחוויית צפייה איכותית בתוכן ובמועד אותו בחרו, ומאוכל ושתייה המוגשים למקום מושבם, ללא הפרעה לצופים בחללים אחרים.

צפינו בסרט xxx הילוך גבוה, סרט אקשן מקסים (ממליצה ) שאפילו הנסיך בן השש שלא הבין את השפה נהנה מאוד, בין לבין נשנשנו פופקורן חמים, טרי וטעים, פיצה ביתית קריספית וחמה ושתיה קלה- כיף אמיתי.





אז אנחנו נהננו מאוד, הן הקטנים והן הגדולים וממליצים בחום, דבר נוסף לפני שאני מסיימת, נתון מאוד חשוב, עלות הסרט למשתתף הינה רק 20 שקלים (מחיר די מגוחך בהתחשב במקום המקסים ובאיכות הגבוהה), יש חניה בשפע בחניון מסודר (במוצאי שבת אנחנו שילמנו רק 20 שקלים) , מחירי השתיה והאוכל גם נוחים מאוד.

לצפייה בתפריט הסרטים מוזמנים להציץ כאן, לצפייה בתפריט האוכל מוזמנים להציץ כאן.

מתחם התחנה, הכנסו לאתר והזמינו עוד היום מקומות.

טלפון להזמנות ובירורים נוספים: 03-6909470

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה