יום חמישי, 9 באוגוסט 2018

LEGO PARK 2018- חוויה לא רק לילדים



לא לילדים בלבד: המשחק האהוב בעולם מציג את האטרקציה של הקיץ LEGO PARK 2018


הספירה לאחור כבר החלה וימי החופש נמצאים די לקראת סופם, אולם יחד עם זאת עדיין כולנו מחפשים תעסוקה מעניינת, רצוי שתהיה ממוזגת, כיפית ועדיף שתהיה חינוכית - אז אמש העמסנו את הילדודס ושמנו פעמינו לעבר חולון ל-LEGO PARK 2018- חוויה שמתאימה לכל המשפחה.

אם תעירו את הנסיך שלי בן השש באמצע הלילה ותגידו לו שקיבל מתנה ערכת לגו חדשה לא יהיה מאושר ממנו ומיד הוא יתחיל לבנות, יש לו אין ספור ערכות שכאלו ועדיין נראה כאילו לא תמה סבלנותו וכי תמיד ירצה עוד ועוד (ואם תהיתם אז גם אמש קיבל מתנה ערכה נוספת- בפארק הלגו יש מבצע שווה במיוחד 35% הנחה).



ראשית ועוד לפני שאמשיך לספר על הביקור, הפארק ממוקם בהיכל טוטו חולון המקורה והממוזג, חניה בשפע בחינם (אין מה לעשות זה מהווה יתרון משמעותי),במתחם נבנתה העיר הישראלית העתידנית והמתקדמת העשויה כולה מ-3 מיליון קוביות לגו ותכלול: גורדי שחקים בעיצוב חדשני, כבישים, מדרכות, שילוט רחוב, בתי קפה, מסעדות, תחנות כיבוי, משטרה ועוד- כבר שנכנסים למתחם קריאות ההתפעלות מצידם של הילדים נשמעים למרחוק.



לא אחת קראתי ברשתות החברתיות שהתורים לא אמיתיים, אולם יכולה לספר לכם גם מביקורי חברותי וגם מהביקור האישי שלנו אמש (בשעה 16.00-19.00), המקום היה מלא אולם יחד עם זאת התורים היו קצרים, כל מתקן מקסימום המתנה של 5 דקות (מלבד הבנגי ששם הילדים המתינו 20 דקות).



לרווחת ההורים ישנם המון ספסלים ומרחבי דשא לרביצה ומנוחה בה בעת הילדים מתרוצצים ונהנים.

בפארק העצום נערכות פעילויות מגוונות, גם הן ברוח הנושא המרכזי 'בונים את עיר העתיד', עם שלל אטרקציות כמו: גלגל ענק, רכבת, קרוסלה, בנג׳י, אזור לגו מרכזי עם משחקייה, אזור בנייה של ילדים, טירה קסומה, מתחם יצירה, פלייסטיישן ואקס בוקס, מתחם משחקים עתידני לפעוטות, בית קפה ועוד.

האטרקציות המובילות:

קיר גרפיטי- קיר עצום שהוצב  בכניסה לפארק, מזמין את האורחים ליצור גרפיטי לגו משלהם, מלבני לגו שיוצבו בכניסה.

לונה פארק- מתקני קרוסלה וגלגל עצום ומרשים- כיף לקטנטנים.




תחנת משטרה- דמויות שוטרים מתחנת המשטרה של LEGO City ישמרו על הסדר והחוקים והילדים יוכלו לנהוג במכוניות צהובות ייחודיות ברחבי הפארק. 




בנג'י- מתחם מעוצב ידמה עיר "על פיגומים" בתהליך בניית מגדלים, מהם יחוו הילדים קפיצת בנג'י מרגשת במיוחד, מגובה של 8 מטרים .



מתחם בנייה בלגו לילדים- הילדים יחבשו קסדות ואפודות של בנאים ויתנסו ביצירה והרכבת מבנים מקוביות לגו ענקיות עם כל הדמויות הפופולאריות דוגמת נינג'גו, באטמן, Lego Friends, ספיידרמן ונסיכות. 



טירת Friends- טירה קסומה מלבני לגו  עם נברשות ומראות ובה משחקיית חברים עם תחפושות של דמויות ונסיכות לשימוש חופשי של הילדים שיוכלו להצטלם למזכרת.



מתחם יצירה- מתחם בו יוכלו הילדים להשתמש בדמיון ולתת ביטוי לכישרון היצירה שלהם בעיצוב קוביות לגו מקופסאות קרטון- מודה, את המתחם הזה לא ראיתי אולם שמעתי שכיף גדול שם.

City Park- מקום המפגש החלומי לפעוטות ולקטנטנים בו יוכלו למצוא בית קפה ומשחקייה מפוארת עם כל הדברים שקטנים אוהבים: בריכת כדורים, מזרנים, מגלשות, נדנדות ועוד הפתעות מהנות.

רכבת חשמלית לקטנטנים.



מתחם PlayStation 4 ו- Xbox- מתחם עמדות מסכי פלזמה עם משחקי המחשב האינטראקטיביים הפופולאריים של LEGO .

מחיר כרטיס במכירה מוקדמת ללגו פארק 99 ש"ח.
מחיר כרטיס רגיל 119ש"ח . 1+1 חינם ברכישה דרך  כל חברות האשראי.
כרטיס משפחתי (ל-4 נפשות) 329 ש"ח בלבד.
לרכישה: https://bit.ly/2xkFdB9


לגו פארק יתקיים בין התאריכים 14.7-1.9.2018
בהיכל טוטו חולון, מתחם לה פארק – פארק פרס http://www.legopark.co.il/
מיועד למשפחות וילדים עד גיל 12
שעות פתיחה: ראשון-חמישי 9:00-19:00, שישי 9:00-15:00, שבת 9:00-19:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה