יום חמישי, 16 באוגוסט 2018

כדורי חלווה, טחינה וסילאן שטרם אכלתם


החופש הגדול ממש עוד רגע ומפנה את מקומו לקראת חגי תשרי הבאים עלינו לטובה, לקראת החג אני מתחילה בניסיונותי הרבים לקינוחים ומאכלים על מנת להפתיע את הסועדים בארוחות הרבות שמחכות לנו.

הפעם אני רוצה לשתף אתכם במתכון לכדורי חלווה, טחינה וסילאן מיוחדים ומתקתקים במיוחד, מקור המתכון הינו חברתי האהובה ליאת אמסילי , מאז שטעמתי אצלה הכנתי אותם המון פעמים ונחלו הצלחה מרובה.

המצרכים:
500 גרם פתי בר בטעם קרמל מפוררים לפירורים קטנים
3/4 כוס סילאן
1/2 כוס טחינה עם דבש מבית אחווה
1 כוס חלווה מפוררת של אחווה
1 מיכל שמנת מתוקה
1 כף אבקת קקאו (לא חובה)

לציפוי: קוקוס , שבבי אגוזי מלך, שבבי שקדים, שבבי פיסטוקים.

אופן ההכנה:
בקערה מערבבים את כל החומרים ומקררים כ-40 דקות במקרר, יוצרים כדורים בגודל כדור (במידה והתערובת דביקה מרטיבים מעט את הידיים) ומצפים בכל ציפוי שעולה על רוחכם .



לרגל ראש השנה משיקה חברת "אחוה" מוצר חדש בסדרת ממרחי הטחינה: ממרח טחינה עם דבש 


את ממרחי הטחינה של אחווה אנחנו רוכשים באופן קבוע ומאוד אוהבים, כן, לפני שטעמנו גם אנחנו הרמנו גבה וחשבנו כי שילוב הטעמים לא יכול להיות מוצלח אך עד מהרה הבנו שיש כאן להיט אמיתי, אנחנו פשוט מאוהבים, עד לאחרונה היו רק שלושה טעמים בסדרה וכיום רגע לפני ראש השנה הצטרף טעם נוסף שגם הוא כבש את מטבחי באהבה.


ממרח טחינה עם דבש של "אחוה" עשוי מטחינה משומשום מלא, דבש, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל • הממרח עשיר בערכים תזונתיים בהם 587 מ"ג סידן ומתאים כממרח מתוק ובריא בתזונה מאוזנת 

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה לרגל ראש השנה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים של החברה: ממרח טחינה עם דבש. הממרח החדש מבוסס בעיקר על טחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. זוהי הפעם הראשונה שמושק בישראל ממרח טחינה עם דבש, המתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות. 

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא סוכר, שזוכים להצלחה כבירה. לרגל ראש שנה וחגי תשרי, הוחלט בחברה על השקת ממרח טחינה עם דבש. לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", מרבית הממרחים מכילים לפחות 68% טחינה משומשום מלא והינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום הממרחים המתוקים. "אנו שמחים להשיק פיתוחים חדשים של גרסאות מתוקות לטחינה וכעת בטעם כה אהוב - טחינה עם דבש".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה