יום שלישי, 21 באוגוסט 2018

מתנות לחגים - Beauty-red - מארז קונספט מהודר במיוחד!



נכון, אנחנו עדיין בחופש הגדול אולם יחד עם זאת כבר לאחר כשבוע לימודים תחל תקופת החגים על כן אני כבר חושבת היטב על מתנות לצוות החינוכי שילווה את ילדי במהלך שנת הלימודים הנוכחית.

הפעם אני רוצה לספר לכם על מתנות מבית ביוטיקייר אשר מציעים מארזי טיפוח מקסימים, איכותיים , מפנקים ובמחירים נוחים לכל כיס - זהו למעשה מארז טיפוח הקונספט הראשון שמוצע ומציע שמונה מוצרים תואמים בגודל מלא- מעוצבים יפיפיה - מתנה כיפית, מרשימה מאוד , אז מה במארז?




תיק איפור מדליק מקולקציית תיקי הפלמינגו. 
סבון רימונים קוסמטי מינרלי מבוסס על רכיבי ים המלח, ומתאים לטרנד הקוסמטיקה הטבעית בישראל. 
שלושה פרחי סבון ריחניים SPA TIME במארז שי מהודר 
NEO – שמפו ללא מלחים, מסדרת מוצרי השיער נאו. 
סבון נוזלי לגוף ולידיים – בניחוח מוסק טאלק (ורוד) מסדרת הטיפוח 'ארומטיק'. 
קרם גוף וידיים במרקם קליל וניחוח תואם – מסדרת הטיפוח 'ארומטיק'. 
בושם 'ספלאש פרפיום' - BLOOD RED 
קרם גוף חדש בסדרה - AROMATIC MUSK AND POWDER . 

וכל זה במחיר מדהים רק – 66.60 ₪. 



רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 25 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. לרשת 25 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש - Beautycard המעניק – לצד מגוון הטבות בלעדיות – אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי - מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז, הכול תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר! לרכישה בחנות האונליין ולפרטים אודות הסניף הקרוב - אתר: https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון : 0747-185-185

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה