יום שבת, 4 באוגוסט 2018

מאפינס ברוקולי וכרובית שלא תפסיקו לאכול

לאחרונה בשל שמירתי על תזונה נכונה  אני משתדלת להכין כמה שיותר מטעמים אפויים/נטולי שומן- כך כולם יכולים להנות ולהתענג על התוצרים ולא להתלונן על המשקל העודף שנתווסף בעקבות האכילה (מאחר וזה טעים במיוחד אף אחד לה הסתפק במאפינס אחד).

לארוחת שבת בבוקר הזמנתי אורחים וחיפשתי מתכונים קלים, פשוטים אך טעימים אז מיד הכנתי מאפינסים קטנים של ברוקולי וכרובית - יצא אליפות!!! מזל שיש לי רק 10 אורחים כי את כל השאר חיסלנו בעודם חמים.



המרכיבים:
חצי שקית מיני כרובית של סנפרוסט
חצי שקית מיני ברוקולי של סנפרוסט
בצל קצוץ מטוגן בשמן אגוזים
4 ביצים
4 כפות קמח תופח
גביע גבינה לבנה 5%
100 גרם גבינה בולגרית מפוררת
100 גרם גבינת מוצרלה

אופן ההכנה:
לטגן את הבצל, להוסיף את כל שאר המרכיבים, לערבב היטב ולאפות בתבנית מאפינס (שקעים) כ-40 דקות בחום בינוני 180 מעלות.


להגיש חם ולהתענג.



מותג מזון הבריאות "GREENY" השיק שמן אגוזי מלך בכבישה קרה, עשיר בערכים תזונתיים! 



מותג מזון הבריאות האורגני GREENY השיק מוצר חדש: שמן אגוזי מלך, המופק בכבישה קרה, בעל טעם וארומה עשירים. השמן, מתוצרת חברת "אלפא ג'י אייץ'" האוסטרית, מופק מאגוזי מלך מובחרים בתהליך של כבישה קרה, השומרת על ערכיו הבריאותיים של השמן. 


הנטורופתית יערה כהן איכילוב מציינת, שלשמן אגוזי מלך איכויות בריאותיות רבות: "השמן עשיר באומגה 3 – חומצות שומן חיוניות התורמות להורדת רמות הכולסטרול הרע בדם (LDL). הוא מסייע בשיפור פעילות הלב וכלי הדם, לתפקוד תקין של תאי המוח ושיפור הזיכרון, ולחיזוק המערכת החיסונית. השמן גם עשיר בוויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה ובמינרלים חשובים בהם אבץ, מגנזיום ואשלגן". 


לשמן טעם עשיר. הוא מתאים לתיבול ולהוספה לסלטים וירקות טריים, על מאפים ותבשילים מוכנים ועוד. מאחר וטעמו מרוכז, מספיק לשים ממנו כמה טיפות לשדרוג כל מאכל או סלט. מומלץ לאחסן במקרר או במקום חשוך וקריר, מתחת ל- 20 מעלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה