יום חמישי, 9 באוגוסט 2018

מותג האיפור המינרלי מבית GAYA יוצא במבצע להיט 3+3


כנערה גדלתי לאם מטופחת שהקדישה את חייה לאיפור וטיפוח, אין מצב שהייתם פוגשים אותה (אפילו בחדר הזבל) ללא איפור, שנים גדלתי בידיעה ברורה שמעולם לא אהיה כמוה, מי שמכיר אותי יודע שאני מטופחת מאוד ומאופרת במינימום (אך נראית במקסימום יש שיגידו).

לפני כשנה די במקרה יצא לי להכיר את מותג האיפור המינרלי מבית GAYA ואם להודות באמת התאהבתי.



Gaya Cosmetics הינו מותג איפור וטיפוח מינרלי שנולד בשנת 2010 מתוך מטרה למצוא פתרון בריא לטווח הארוך לשגרת האיפור היומיומית של נשות העולם. מקור השם ביוונית הוא "אמא אדמה". המוצרים מיוצרים באיטליה ומאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי. המותג נוצר לאחר תחקיר מעמיק לגבי החומרים שחברות האיפור והקוסמטיקה ברחבי העולם מכניסות אל תוך מוצריהן שאינם מטיבים לעור הפנים ואף עלולים לעשות נזק בטווח הרחוק ולהזיק.



כל מוצרי החברה מיוצרים ממרכיבים טבעיים ויעילים ביותר אשר יגרמו לנו ליפות את העור, לטפחו ולשמרו צעיר ורענן לאורך זמן רב.



כל האבקות המינרליות של Gaya Cosmetics עשויות 100% רכיבים טבעיים ומכילות 4 רכיבים בלבד: אבן מיקה (נציץ מהטבע בעל סגולות רפואיות), ברזל (המקנה צבע ופיגמנט), טיטניום דו חמצני (מסנן קרינה טבעי) ואבץ (סופג לחות ומרפא את העור). מוצרי האיפור המינרליים נטולי כימיקלים, פראבנים וחומרי בישום למיניהם.



ליין מוצרי הטיפוח של Gaya Cosmetics מועשר ברכיבים טבעיים המיטיבים עם עור הפנים- אפשר למצוא בו ויטמינים שהוכחו כיעילים בטיפול בעור, מינרלים עוצמתיים, שמנים, צמחים וחומצות שהסינרגיה ביניהם מגמישה את העור, מלחלחת אותו, שומרת על מרקמו ומטשטשת את פגעי הזמן.



אז יצאתי יחד עם בנותיי לסניף פתח תקווה השוכן בעירי, הגענו בשעות אחר הצהריים המאוחרות כאשר הקניון עמוס לעייפה והסניף מלא בנשים שכל רצונן להתייפות ולהתחדש במוצרי המותג, צוות הסניף אדיב וסובלני ונראה כי למרות היותן רק 2 נשות צוות כולן מטופלות ומרוצות מאוד.



הנציגה שקיבלה את פנינו, שמה מיה העניקה טיפול מסור ואיכותי הן בתחום האיפור, הן בתחום הטיפים והמקצועיות הרבה שבקאה מגרונה, ניכר כי היא מאוד אוהבת את עבודתה ובהחלט יודעת לעשותה על הצד הטוב ביותר.

כיום מונה הרשת 9 סניפים בפריסה ארצית ואתר לרכישה ואספקה עד הבית (ברכישה מעל 150 שקלים המשלוח חינם).



בנוסף, המוצרים של Gaya Cosmetics משווקים ב- 10 מדינות ברחבי העולם כגון: אנגליה, פינלנד, מלטה, גרמניה ועוד. 

אז כפי שציינתי מעלה כיום הרשת במבצע שווה במיוחד - רכשי 3 פריטים וקבלי 3 נוספים, אתן עוד פה? המבצע רק עד ה-18.8.18.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה