יום שני, 13 באוגוסט 2018

מסעדת CHOP CHOP ממשיכה לבעוט



במסעדת CHOP CHOP ביקרנו לראשונה לפני כשלוש שנים מאז בכל ביקור שלנו בסביבה אמרתי לזוגי שחייבים לשוב ולבקר מאחר ונותר בנו זכרון טוב מאותו הביקור.

מסעדת CHOP CHOP הינה מסעדת בר בשרים אשר מספקת לנו הסועדים חווית גריל שונה ומהנה- בתחילת דרכה המסעדה הייתה מעין מסעדת פאסט פוד בה נהננו מסנדויצים עתירי בשר איכותי וכיום עברה מהפך, גדלה והתרחבה ומגישה מגוון בשרים מעושנים שכל אחד מהנתחים עשויים אך ורק מ- 100% בשר בקר / צאן / עוף טבעי, ללא חומרים משמרים ועם תיבול טבעי בלבד.
כל נתח נפרס דק-דק, וניצלה על הפלאנצ'ה בליווי בצל סגול ולבן, ציר בקר ויין אדום שמשדרג את הטעמים והניחוחות וגם צ'ימיצ'ורי מדהים-מדהים, שמוסיף עומק לכל מנה. כמו כן, לצד הבשר המעושן והנפלא יש מבחר של תוספות : תפוחי אדמה חמים וטעימים/ בטטות מקורמלות, שתובלו במלח גס וגם ג'בטה או פראנה טריים.

אז ממש לאחרונה עשינו זאת וקפצנו לבקר שוב והאמת? הופתענו בענק, המקום כפי שציינתי מעלה התרחב, נוספו פינות ישיבה כיפיות בפנים (במזגן הנעים) או בחוץ (עם בריזה מפנקת), התפריט גם הוא התרחב וכיום ניתן להנות מכריכים איכותיים עתירי בשרים, מנות בצלחת , מבחר רחב של שתיה קלה ואלכוהול איכותי  והשוס בימי חמישי יש תפריט טעימות מדליק ומיוחד במחיר משתלם במיוחד- 320 שקלים לזוג הכולל כק"ג בשר שמגיע בשלוש פלטות מפנקות, עם תוספות ענוגות ושתיה חריפה חופשי במהלך הערב (יין לבן/אדום/בירה/סנגריה).



אז מה היה לנו בתפריט המיוחד?

הפלטה הראשונה הכילה: תפוח אדמה עם ניחוח וטעמי מדורה שהכיל בתוכו מוח עגל בתבשיל מפנק של תרד, כוסברה, סלרי, פיטרוזליה והמון שום , הוגש עם לימון פרסי צהוב כבוש וחמצמץ, לצד מנה זו הגיעה גם מנת קיצוב מהצלעות במרינדת טנדורי וסלט ירקות עשיר וחמצמץ:






הפלטה השניה הכילה: נתח אונטריפ אשר עושן כשש שעות ונתחי אסאדו פידלוט אשר עושנו כ-10 שעות במעשנה, הוגשו עם שעועית ירוקה וסלט ירוק חמצמץ:






הפלטה השלישית הכילה: דנבר קאט בצליה על הפלאנצה ללא עישון, ספפיריבס טלה בפפריקות בעישון כשש שעות הוגש עם בטטה קרמלית מתקתקה ונימוחה:





כל הפלטות נחלו הצלחה מרובה, בכולן הבשר היה מאוד איכותי, נימוח וטעים והתוספות היו נפלאות, ניכר כי בארוחת הטעימות הזו הוקדשה מחשבה רבה על מנת לתת דגש ומקום לכל נתח ונתח, כמו כן כל מנה כפי שבוודאי שמתם לב הוגשה עם תוספת כך שזכינו להנות מארוחה גדושה, מלאה וטעימה במיוחד.

השירות מוקפד, איכותי ומקצועי מאוד, צוות מלצרים רחב שירת בנאמנות את כל אורחי הערב, לא הייתה בקשה שלא נענתה תוך מספר דקות.

ואם בשירות עסקינן חייבת לספר לכם , לרוב אני לא מקשיבה לשיחות משולחנות אחרים אולם הפעם זה היה מתבקש, בשולחן הסמוך אלינו ישבה חבורת נערים צעירים אשר הזמינה מבחר מנות, אחד מהנערים לא היה מרוצה מהמנה, המלצרית לא נחה עד שהוא הסכים לקבל מנה אחרת ואף הביאה לשולחן את מנהל המשמרת אשר גם הוא לא ויתר- בסוף הערב הנער לא חוייב לא על המנה שהזמין ולא על זו שהביאו עבורו- זה שירות!!!

קינחנו במלאבי טאפיוקה עם בוטנים ושבבי קוקוס קלוי - קינוח פרווה, קליל וטעים במיוחד, מאוד אהבתי את שילוב הטאפיוקה ושבבי הקוקוס הקלוי:



ופאדג' שוקולד בשילוב תפוז - מתוק/מריר, בעל שילוב טעמים מדוייק וטעים במיוחד- אפילו הזוגי שלא נמנע על חובבי השוקולד זלל בהנאה:



אז אתם עוד פה? רוצו ותהנו, בשעות הצהריים מוגשות מנות עיסקיות שוות במיוחד, בין לבין ניתן לנשנש כריך איכותי ו/או להנות מארוחה דשנה, בקרוב יהיו עוד ימי קונספט, מבטיחה לחזור ולדווח.

ממליצה להזמין מקומות מראש כי בשעות הערב המסעדה מפוצצת.



דרך רמתיים 69, הוד השרון

‏09-740-4625‏


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה