יום שני, 6 באוגוסט 2018

כי לעורנו מגיע הטוב ביותר- קרם הזנה לעור מבית לבידו


ממש לאחרונה חגגתי יום הולדת 40- זה כבר לא צחוק וכמה שאני אומרת שבסוף גיל הוא רק מספר בת.ז עור פנינו מושפע מכך (לעיתים אף קשות). שנים לא ממש הקפדתי על טיפוח נכון אולם בשנים האחרונות יותר ויותר מקפידה על כך, אני תמיד אומרת שבסך הכל צריך לתת לעור שלנו פעמיים ביום 5 דקות, כך הוא יישמר יותר, יהיה זוהר וקורן יותר, כי אם נודה באמת הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו.



הפעם אני רוצה לספר לכם על קרם מעולה שהתחלתי להשתמש ממש לאחרונה - קרם הזנה מבית לבידו- קרם ההזנה- שהוא קרם לחות קליל ומעולה להזנה, הרגעה ואיזון עור מעורב הנוטה לשמנוניות, הקרם מתאים לכל גיל (ואף לצעירות) וזאת בעיקר בשל היותו בעל מרקם קליל ולא שומני, הקרם נספג במהירות בעור (ייתרון משמעותי במיוחד בימי הקיץ החמים) ומותירו רך, נעים ,ריחני ובעל מראה עור נקי, אחיד וחלק- ללא אזורים שומניים ו"מבריקים".


בתקופת הקיץ אני נוטה לסבול מעור פנים יבש ומגורה, מתחילת השימוש בקרם יכולה לדווח כי ישנו שיפור ניכר בלחות העור, הוא נעים יותר, לא סובל מיובש וגמיש יותר. כמו כן יכולה לספר לכם כי התבצע מחקר בו הוכח כי 93% מהמשתתפות העידו על שיפור ניכר במיצוק העור!

הקרם על בסיס ריכוז גבוה של שמן זרעי נר הלילה- שהוא בעל סגולות רבות לבעיות עור שונות, מכיל ריכוז גבוה של אומגה 6 וחומצות שומן המאזנות ומטפלות במצבי עור כמו אקנה, עור רגיש ומגורה, סבוריאה, קופרוז ועוד. בנוסף שמן נר הלילה שומר על לחות העור ומאזן את רמת השומניות והחומציות בין אזורים יבשים ושומניים (כמו הT zone- מצח ואף)- ולכן מעולה לעור מעורב ושומני.



בנוסף הקרם מכיל שמן קלנדולה, שמן לבונה, גרניום, חוחובה, אלוורה ותמצית גזר- עשיר בויטמינים ומינרלים להזנה, הרגעת העור, הקלה ומניעת נזקי עור כתוצאה מהזדקנות העור.

אספר לכם סוד קטן, הזוגי שלי סובל מאוד מיובש בפנים בעיקר לאחר גילוח על כן מקפיד על מריחת קרם הלחות פעמיים ביום, נתתי לו להשתמש בקרם הנ"ל והוא הכריז שהקרם מעולה - אז ממליצה גם לגברים להשתמש בו.



הקרם נבדק דרמטולוגית.
המוצר הינו טבעוני- באישור ויגן פרינדלי.
הקרם אינו מכיל גלוטן.

הכנסו לקישור והזמינו עוד היום את קרם ההזנה, מבטיחה לכם הנאה מרובה מהמוצר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה