יום שבת, 11 באוגוסט 2018

מושבניק- פינוק אמיתי ואיכותי עד הבית

מי שמכיר אותי יודע שבחודשים האחרונים אני שומרת על תזונה נכונה ובריאה, יורדת במשקל ומקפידה על ארוחות מסודרות, בריאות ואיכותיות לכל בני הבית, כן, מודה, בתקופת הקיץ המטורפת מרשה לילדי "לחטוא" עם חטיפים מידי פעם אך רוב התפריט היומי שלהם מבוסס על חלבונים, פירות וירקות (משתדלת להקפיד לרכוש את הטובים ביותר).

לא אחת אני מוצאת את עצמי תרה אחר פירות וירקות טריים ואיכותיים, לרוב לא מצליחה למצוא את כל ההיצע במקום אחד,אפילו לא אצל הירקן השכונתי, אני מוצאת את עצמי מבזבזת המון זמן לריק, זמן שאם להודות באמת אין לי ממש.

לאחרונה ראיתי לא אחת פרסומים על גבי דפי הפייסבוק של "מושבניק- מיזם חקלאי" אשר עושים משלוחים מהשדה עד הבית, הסתקרנתי,הצצתי באתר והתרשמתי במיוחד, נראה כי מדובר כאן בפירות וירקות איכותיים לצד מבחר מוצרים נוסף של קטניות, תבלינים, פיצוחים ועוד (למעלה מ-500 מוצרים)- הצבעים וההיצע המרשים כבשו את ליבי .



לאחר שיטוט מסיבי באתר התחלתי לחקור מעט על השירות וההתלבטות בבחירת המוצרים הייתה קשה- הכל נראה כל כך טוב, החלטתי שבחוסר הזמן המשמעותי של חיי אני מקלה על עצמי ומנסה לבצע הזמנה, מודה!! אני נגד הזמנת ירקות ופירות באתרים השונים וזאת מאחר שמספר ניסיונות עבר התגלו ככשלונות נחרצים ועל כן אני באופן אישי מעדיפה לרכוש פירות וירקות באופן עצמאי.

הפעם הופתעתי בענק!!! ראשית השיטוט באתר קל ונוח מאוד למשתמש, ישנה אופציה לבחירת ירקות ופירות לפי מספר ק"ג ו/או מספר יחידות (יתרון משמעותי- לא אחת אני לא באמת יודעת כמה יחידות יהיו לי בקילוגרם ועל כן מעדיפה להזמין לפי יחידות בודדות), מעבר לכך ההיצע הוא גדול מאוד, כאן תמצאו המון פריטים שלא תמצאו ברשתות השונות ואף לא אצל הירקנים השונים, המחירים אומנם מעט יותר יקרים ממה שאנחנו רגילים אבל אין מה לעשות מאחר וכאן מקבלים איכות אחרת, טריות מטורפת (מהשדה לבית) וטעמים שלא תמצאו במקום אחר.






הזמנתי את הסחורה בבוקרו של יום ד' ובצהרי יום ה' כבר קיבלתי ארגזים עמוסים כל טוב, סחורה טרייה ואיכותית , ארוזה היטב, ריחנית - בהחלט משלוח שכיף לקבל (אגלה לכם סוד, חלק מן הפירות והירקות שלא הספקנו לזלול אף נשמרו טריים גם לאחר כשבוע מרגע הרכישה).






מושבניק עד הבית קיימים בשוק כבר למעלה מחמש שנים, מגדלים בעצמם את עשבי התיבול, הירק, התירס והחסות, מידי יום קוטפים סחורה טריה ומשווקים תוצרת מובחרת של פירות וירקות פרימיום עד בית הלקוח (סתם להמחשה על מנת שתבינו מעט על טיב הטריות- בכל מקום אחר שאנו רוכשים הירק מגיע למדפים רק כיומיים עד ארבע ימים מרגע הקטיף- מצרפת לעיונכם תמונת פיטרוזליה כשבוע ויום לאחר קבלת הסחורה).


עוד דבר שמאוד אהבתי- מאחר שכאן יודעים ואחראים על טיב הסחורה יש אחריות מלאה על טיב המשלוח "לא אהבת לא שילמת" - קיבלתם סחורה לא לשביעות רצונכם? תקבלו את כספכם בחזרה.

אז מה הזמנתי אתם שואלים? מבחר פירות וירקות- הכל טעים במיוחד, טרי, רענן ואיכותי. הדובדבן שבקצפת- לקטים חתוכים וקלופים (נחתכים רגע לפני יציאת המשלוח)- הזמנתי לקטים של אנטי פסטי ושל מוקפץ- וואי כיף אמיתי, אתם בכלל לא מבינים, חיים קלים , טרי במיוחד- כיףףף (מיד אפנק אתכם במתכונים מהירים וטעימים).

אז אני כבר החלטתי, מהיום עושה משלוחים ביעילות ובקלות, לחיצה קטנה והופ אני כבר באתר מבצעת הזמנה בכל שעה מהספה הביתית ו/או מכסא המשרד, לא סוחבת, לא מבזבזת זמן מיותר ומקבלת סחורה מעולה מעולה, ממש א' א', אתם עוד פה? הכנסו לאתר!!

אז הבטחתי לכם מתכונים ואני מקיימת בבקשה מתכון למוקפץ מדהים:



המצרכים:
חבילת איטריות נודלס
חבילת לקט למוקפץ של מושבניק שכולל: נבטים סיני, פטריות, שני סוגי פלפל, כרוב, בצל, בצל ירוק
רצועות גזר
מעט אננס חתוך
שעועית ירוקה
מעט פרחי ברוקולי
חזה עוף חתוך לרצועות דקות
שום כתוש
כרבע כוס סויה
כרבע כוס רוטב צילי מתוק
כרבע כוס רוטב טריאקי
מעט אבקת מרק בצל



אופן ההכנה:
לבשל את איטריות הנודלס לפי ההוראות על גבי השקית, לשטוף היטב ולהניח בצד.

לטגן בשמן את השום מספר שניות ולהוסיף את החזה, לטגן עד להחלפת הצבע ולהוציאו לצלחת.

בינתיים להוסיף לשמן עם השום את תערובת הירקות ,  מוסיפה את החזה עוף ואת הנודלס ומערבבת בעדינות.






ועוד מתכון להיט לאנטי פסטי בשלוש דקות עבודה.



המצרכים:
קופסת לקט לאנטי פסטי של המושבניק שכולל: קישוא/זוקיני, עגבניות שרי, בצל, 2 סוגי פלפלים, שיני שום, טימין ורוזמרין
פיטריות חצויות
1 כף דבש/סילאן
רבע כוס שמן זית איכותי
מלח גס - ככף



אופן ההכנה: 
פשוט וקל, לערבב הכל ולהכניס לתנור לבערך 45 דקות על חום גבוה


עלות משלוח - 25 ש"ח.
* בהזמנה של 399 ש"ח ומעלה דמי המשלוח חינם




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה