יום חמישי, 2 באוגוסט 2018

מותג האיפור המינרלי מבית GAYA יוצא במבצע להיט 3+3


כאמא ל-2 נערות מתבגרות נושא האיפור והטיפוח מרכזי מאוד בביתנו , לא אחת אני שומעת את המשפט "אמא נגמר לי הסומק", "אמא המייק אפ עומד להסתיים", השבוע החלטתי לפנק את שתיהן ויצאנו לאחר הצהריים כיפי של שלוש בנות שהתחיל בסניף של מותג האיפור המינרלי GAYA האהוב עלינו בקניון פתח תקווה.


GAYA הינו מותג איפור וטיפוח מינרלי שהוקם אי שם בשנת 2010 באיטליה- מקור השם ביוונית הינו "אמא טבע".- המותג מציע ליין איפור מינרלי עשוי 100% רכיבים טבעיים המיטיבים עם עור הפנים- אפשר למצוא בו ויטמינים שהוכחו כיעילים בטיפול בעור, מינרלים עוצמתיים, שמנים, צמחים וחומצות שהסינרגיה ביניהם מגמישה את העור, מלחלחת אותו, שומרת על מרקמו ומטשטשת את פגעי הזמן.

כל מוצרי החברה נבדקו דרמטולוגית, היפואלרגנים, ידידותיים לסביבה, אינם נוסו על בעלי חיים, בעלי אישורים ממשרד הבריאות.

 למותג יש 9 סניפים ברחבי הארץ ואתר לרכישה און ליין עם משלוח חינם לרכישה מעל 150 שקלים לכל חלקי הארץ.

אז כאמור כפי שציינתי מעלה יצאנו לאחר הצהריים של כיף בקניון פתח תקווה, אנחנו מאוד אוהבות להכנס לסניף המקסים של הרשת, בסניף יש צוות מאפרות מקצועיות ברמה גבוהה מאוד, מעוצב בעיצוב קפדני ויפיפיה ובו מבחר רחב של מוצרי איפור, טיפוח, מברשות ועוד.

ועכשיו יש למותג מבצע שווה במיוחד (עד ה-18.8.18) רכשי שלושה מוצרים וקבלי שלושה מוצרים במתנה (גם באתר).


הגענו אמש אני ובנותיי לסניף וזכיתי ליחס חם, אדיב, מקצועי מאוד ואיכותי ממיה המקסימה.


אני התחדשתי במייקאפ המינרלי- מוצר הדגל של המותג - תכשיר טבעי אשר מכיל בתוכו 4 מוצרים: מייק אפ, קונסילר, מסנן קרינה ופודרה- בעל מרקם קליל מאוד, מתאים לכל סוגי העור ומעניק לו מראה טבעי ועמיד לאורך שעות- לי באופן אישי מאוד קשה עם מייקאפים אשר נראה כאילו ושמנו מסכה - כאן ממש לא תקבלו את התחושה הזו, המוצר הזה עדין מאוד ויוצר מראה אחיד ויפה מאוד.






באודם מינרלי - אודם במרקם קליל, עשיר בשעווה טבעית, פיגמנטים, מינרלים וויטמינים חיוניים המעשירים בלחות את השפתיים, מונעים יובש ונמרחים בקלות- למותג יש 23 גוונים מרהיבים שכל אחד יפה מקודמו- האודם נשמר לאורך שעות רבות, עמיד, בעל ברק וגוון מהמם.





פילינג פנים- פילינג עדין להסרת תאים מתים ולשיפור מראה וגוון העור. מכיל חומצה סליצילית וויטמין E, המחדשים את העור ומאפשרים לחומרי הלחות וההזנה להיספג בצורה אופטימאלית- מוצר מעולה שאני ובנותיי משתמשות בו באופן קבוע.




מסיכת פרו אנטי אייג'ינג- מסיכה לחיזוק ולמיצוק העור. מכילה אצה חומה (למינריה ג'פניקה) וחומצה היאלרונית לשמירה על מאגר לחות תקין בעור, קולגן ותמצית סינטלה לשיפור זרימת הדם בתאים ולעיבוי ולאיחוי העור.




קרם עיניים- קרם לטיפול בעור העדין סביב העיניים- אזור דק ונטול בלוטות חלב, הנוטה להתייבש ולהתקמט במהירות.




המוצר האחרון הינו מברשת קבוקי - הכלי המושלם להנחת מייקאפ מינרלי- מברשת בעיצוב ייחודי להנחת המייקאפ לשימוש קל ונוח אשר יעניק תוצאה מקצועית בקלות גם לאלו שלא מתאפרות באופן מקצועי.



הכנסי עוד היום לאחד מסניפי הרשת ו/או לאתר החברה והזמיני לך איפור איכותי ומפנק, יש מבצעים ממש ממש שווים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה