יום ראשון, 12 באוגוסט 2018

מנשנשים במהלך היום במשרד? מהיום מנשנשים בריא עם חבילות הקונספט של Snackwell


טוב, אז מניחה שאני כבר לא צריכה לספר לכם על הירידה המסיבית שלי במשקל, השלתי כבר כ-19 ק"ג והיד עוד נטויה, שומרת על אורח חיים בריא מאוד ומקפידה על אכילת אבות המזון שנכונים לגופי, היום אם תגיעו למשרדי תמצאו במגירות ובארונות שלי מסטיקים, פירכיות, פתית, טונה , חטיפי אנרגיה שונים ועוד מהמגוון הנ"ל, כל זאת כאשר פעם מה שיכולתם למצוא זה בעיקר שוקולדים, וופלים, עוגיות ועוד מיני מתיקה שונים.

מניחה שכל מי שעובד/ת במשרד מכיר את תופעת הנשנושים, יש איזשהו צורך לא מוסבר לנשנש כל היום, בין שיחת טלפון אחת לשניה, בין פגישה זו לאחרת יושבים עם כוס קפה ומנשנשים ללא הרף, על כן הפעם אני פה לספר לכם על הבשורה- מהיום ניתן לשנות הרגלים ולנשנש סנקס איכותיים, בריאים וטעימים.

חברת Snackwell הם אלו שהביאו את הבשורה- הם  יצאו למסע מיוחד אשר בעקבותיו כיום הם אוספים מהארץ ומהעולם את הסנקס הכי טובים על ידי יצרנים מעולים שחרטו על דגלם לייצר מוצרים בריאים, טעימים ומזינים, אוגדים למארזים השונים בהתאם לגודל המתבקש ומספקים לנו הלקוחות ברחבי הארץ.




אז כפי שציינתי מעלה את ההזמנה מבצעים באתר לפי הקטגוריות השונות - ישנם  5 סוגי חבילות לפי כמות נצרכת במשרד או בבית:

חבילת Box Office Bomb- מכילה בין 160-140 סנקס עולמיים בגודל אישי.

חבילת Box Office Bomb Jr- מכילה כ-75 סנקס עולמיים בגודל אישי.

חבילת Happy Hour Box- מכילה כ-25 סנקס עולמיים ענקיים.

חבילת Family Box- מכילה כ-12 סנקס גדולים משפחתי.

חבילת Gift Box- מכילה כ-15 סנקס עולמיים בגודל אישי.




אחד היתרונות הבולטים מאוד של המותג זה שהסנקס מתאימים לכולם, לאלו שרוצים להמשיך לנשנש, לזה שבדיוק התחיל דיאטה, ההיא שרגישה לגלוטן, החבר'ה הצמחוניים, ואלה שמחפשים חלבונים.

לכמה אנשים היא מיועדת?

חבילה בחודש מספיקה למשרד עם 10-20 אנשים. נגמר יותר מהר ממה שחשבתם? העובדים בלחץ? מה שנחמד כאן זה שתמיד אפשר להזמין עוד בלחיצת כפתור. אל תשכחו - הפעם הראשונה מרגשת ומתחסלת במיוחד.

את המשלוח מקבלים עד הבית/המשרד באריזת קרטון יוקרתית ואיכותית השומרת על החטיפים, בתוכה יש מחיצות המתאימות בדיוק לאכסון הסנקס בצורה מסודרת ושמירה על שלמותם. בכל ארגז 2 קומות המופרדות במחיצה.




משלוחים לכל הארץ ללא עלות.




אנחנו אהבנו את המבחר הרחב, המגוון , המפנק, הבריא והטעים, חלקו הילדים זללו בהנאה בבית ואת חלקו הבאתי לכאן למשרד, החבר'ה כאן התאהבו ונראה לי כי בקרוב נעשה גם לכאן הזמנה, אז קדימה חברים, אתם עוד פה? הכנסו לאתר והזמינו עוד היום פינוקים כיפים למשרד.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה