יום חמישי, 23 באוגוסט 2018

אנגוס בשרים- מקדש של בשר והפעם בתפריט מושחת במיוחד


על מסעדת אנגוס אני מניחה שלא צריך לספר, שמה הולך לפניה, מדובר במסעדת בשרים איכותית שמציעה מגוון רחב של נתחים איכותיים, טריים ומיוחדים לצד מנות מפנקות שמתאימות לכל סועד הכל מטבעוניים/צמחוניים וכלה באלו השומרים על תזונה נכונה.

והפעם אני רוצה לספר לכם על התפריט החדש שמושק בימים אלו ממש בסניף הארבעה בתל אביב, תפריט מושחת ומפנק במיוחד.

בימי ראשון להיט אמיתי- המבורגר ללא תחתית בין השעות 18.00-23.00 הכולל: המבורגר, ציפס ובירה ללא הגבלה- שווה לבוא רעבים! במחיר כיפי של 120 שקלים בלבד לסועד!



מסעדת אנגוס משיקה תפריט חדש בו ללא ספק הדגש הוא על המבורגרים מושחתים, יצירתיים וגם כריכי בשר אימתניים. מאחורי התפריט החדש עומד השף דניאל שליט אשר הצטרף לשורותיה של הרשת בחודשים האחרונים לצד הנהלה חדשה. את השוס של התפריט תמצאו בימי ראשון, בו מזמינים אתכם לארוחת המבורגרים ללא תחתית ב 120 ₪ לסועד. הארוחה כוללת: המבורגר אנגוס קלאסי ללא תחתית, בירה מהחבית ללא תחתית והר של צ'יפס. 

לצד הקונספט המדליק, משיקים במסעדה גם קולקציה של המבורגרים חדשים ויצירתיים שהולכים להרעיד את בלוטות הטעם: ההמבורגרים עשויים מבשר אנגוס אשר נטחן מידי יום, כל קציצה במשקל 230 גרם וניתן לפי רמת הרעב לבחור את כמות הקציצות שיכיל ההמבורגר שלכם גם כדאבל המבורגר, טריפל וכו. בין הבורגרים החדשים: המבורגר צרפתי - עם שום קונפי, ריבת עגבניות שרי ופטה כבד, המבורגר לואיזיאנה – גבינת צ'אדר, האש בראונז ביתי, טבעות בצל ורוטב ברבקיו מעושן, המבורגר שחיתות - ממרח גבינה כחולה, דבש ואגוזי לוז, ביצת עין ובצל מקורמל. טווח המחירים נע בין 43 ₪ לבורגר הקלאסי ועד ל 83 ₪ לבורגרים המיוחדים עם שלוש קציצות. 

עוד קטגוריה חדשה בתפריט היא: המושחתים של אנגוס אשר בה תמצאו כריכים שבשבילם שווה לוותר על הדיאטה (תיכף ארחיב בנושא), מנות פתיחה חדשות או בוואריאציה חדשה כמו אנגוס שווארמה 39 ₪ (עד גמר השיפוד), סלט אסאדו פריך עם תפוחי אדמה ואיולי 32 ₪, כנפיים של אנגוס 34 ₪ , כמו גם מבחר סלטים גדולים, מספר מנות של עוף ודגים, מנת פיש & צ'יפס למי שרוצה לגוון ואפילו קטגוריה לטבעוניים בה מציעים המבורגר טבעוני העשוי מעדשים חומות וסנייה טבעונית.

אז שנתחיל?

למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:

פטה כבדים ומח עצם- פטה כבד בקראסט אגוזי לוז מקורמלים, מח עצם בתנור וריבת עגבניות שרי, מוגש עם צנימי לחם- מנה מרשימה מאוד, טעימה ומיוחדת, קראסט אגוזי הלוז נותנים קראנציות מדליקה למנה:






סלט ירקות שורש ואטריות זכוכית- מקלוני גזר, קולורבי, מלפפון, כרוב סגול, איטריות זכוכית, בצל ירוק ונענע מוגש עם וינגרט מיץ לימון, שמן שומשום , סויה ומרין- סלט מדהיםםם, כזה שיגרום לכם לרצות ולהמשיך לנשנש עד תום הצלחת, כל הירקות פריכים ורעננים, שילוב בין כל המרכיבים יגרום לחגיגת טעמים מושלמת בחיך- אני ממש עפתי על הסלט וממליצה בחום:




צ'וריסו טלה- 3 נקניקיות צ'וריסו , חצילים קלויים, פטרוזליה, עגבניות מדורה וטחינה- מנה פיקנטית, מעט חרפרפה וטעימה מאוד, שילוב הירקות עם הנקניקיות מושלם :





למנה עיקרית הזוגי קרניבור הבית בחר בכריך מושחת במיוחד-  פילי צ'יז סטייק- נתחים דקים של בשר אנגוס מיושן, צרובים על הפלנצ'ה עם בצל מושחם וגבינת צ'דר. מוגש עם חסה, עגבנייה ורוטב אלף האיים בלחמנייה רכה וחמימה - כריך של עונג- לחמניה רכה וחמימה שספחה לתוכה את כל הטעמים המושחתים - כריך מושחת, טעים ומומלץ בחום:




אני בחרתי בסטייק שייטל, נתח איכותי מאוד, פחות מוכר אך טעים במיוחד, מאחר ואני שומרת על תזונה נכונה וירידה במשקל בחרתי בנתח עם מינימום שומן אך עם מקסימום טעם- מדהים:





המנות העיקריות מוגשות עם תוספת לבחירה: ציפס, פירה חלבי מושחת, סלטון בריאות (אליפות כמה שהוא טעים) ועוד.



את הארוחה סיימנו עם ברד פודינג- בצק קוראסון אפוי עם צימוקים, עטוף בקרם בורלה, מוגש עם כדור גלידה וניל- קינוח מדהיםםםםםםםםםםםם, אחד הטובים שיצא לי לאכול בשנים האחרונות, כל ביס מעיף אתכם גבוה גבוה, אין לי ספק כי זה הולך להיות הלהיט של הרשת- קינוח מעניין, שונה מאוד , מעט מזכיר בטעמו עוגת תפוחים אך טעים פי כמה- אל תוותרו:






האווירה במקום קסומה, צוות מלצרים רחב מקצועי וסובלני, וויב צעיר ומדליק ואוכל טעים במיוחד.

בימים א'-ה' ניתן יהיה ליהנות מעסקיות צהריים ובהמשך בסופי שבוע מתכננים לקיים "פסטיבל נתחים על עצם". 



אנגוס
רחוב הארבעה 20 , טלפון - 03-7715733 

7 ימים בשבוע, 11:00 – 23:00 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה