יום רביעי, 15 באוגוסט 2018

הגשמתי חלום עם טל אסתטיקה

מי שקורה באדיקות את הבלוג שלי יודע כי לאחרונה התחלתי טיפולי לייזר- הסרת שיער בגופי במכון בוטיק קטן ומהמם- טל אסתטיקה.

זה היה חלום של שנים אולם תמיד החשש והפחד מהטיפול גרם לי להרתע מהנושא ולהדחיקו הצידה, הידיעה כי מידי תקופה אנו שומעים על מכונים שהתגלו כלא אמינים/מסוכנים עיערערה לי את הבטחון לחלוטין.

כאשר שמעתי על טל אסתטיקה הבנתי כי כאן יש משהו אחר, איכות אחרת, לא יודעת להצביע מה גרם לי לבטל את כל הספקות והחששות אך קבעתי פגישה ובטיפול הראשון נוצר הקליק המיידי ביני לבין המטפלת המדהימה (אלונה), הטיפול עבר בהצלחה יתרה עם כאב מינימלי (אלונה כל כך רגישה לכל מטופל ומטופלת כאילו והיא עושה טיפול לעצמה, על כן הטיפול עצמו כואב אך נסבל), היא מלאת סבלנות וסובלנות והתהליך מבחינתה תלוי במטופל/ת.

אני בגדול לא ממש שעירה אולם די הייתי סקפטית לגבי התהליך, אתם כבר יודעים, אני לא צריכה לספר לכם יש הבטחות בלי סוף אולם כאן הופתעתי בענק, עברתי את הטיפול ולאחר 6 שבועות הגעתי לטיפול נוסף, בין 2 הטיפולים גילחתי את רגליי רק פעמיים!!! היום אני כבר כשבוע וחצי לאחר הטיפול השני ופשוט מאושרת, טרם גילחתי ואני מרגישה בעננים, חלקה ומשוחררת!!

לאחר הטיפול הראשון יצאתי מהמכון מאושרת ללא שום גירודים ו/או אדמומיות בעור, לאחר מספר ימים הופיעה אדמומית קלה (דבר שגרתי לחלוטין) , מיד שלחתי הודעה לצוות המכון אשר הרגיע והנחה אותי איך לטפל הלאה בימים הקרובים, האופציה שישנו מישהו שמקשיב, דואג וזמין עבורך הינה ייתרון משמעותי במיוחד שמדובר בגופנו, כאן כל לקוח הוא עולם ומלואו לא עוד מספר- זוהי לפחות הרגשתי והרגשת מטופלים אחרים עימם שוחחתי טרם תחילת התהליך.

מי שמכיר אותי יודע שישנם דברים עליהם אני לא מתפשרת וגם כאן טרם קביעת התור חקרתי ובדקתי , היו לי מספר פרמטרים עליהם לא הסכמתי להתפשר:

  • פיקוח רפואי.
  • צוות מטפלים מקצועי, אדיב ואיכותי אשר ברשותו תעודות הסמכה להפעלת מכונת לייזר (ולא סתם מתמחים).
  • מכון נקי, אסתטי ונעים.
  • מכון גדול ומוכר בעל שם ארצי.
  • מיקום נוח עם חניה.

טל אסתטיקה אשר לה 5 סניפים ברחבי הארץ והיד עוד נטויה, הינה רשת בוטיק חדשה וצעירה אשר מעניקה לכל מטופל ומטופלת יחס אישי כאילו והוא/היא הלקוח/ה היחידים בקליניקה, כל המכשור הינו מהמתקדם והבטוח בעולם.


הרשת מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של טיפולים ביניהם: הסרת שיער בלייזר , העלמת צלוליט, הצרת היקפים, העלמת קמטים, טיפולי אנטי-אייג'ינג, מתיחת פנים ללא ניתוח, הסרת סימני מתיחה לאחר שינוי במשקל ועוד.



כיצד פועלת טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר?

מכשיר הלייזר יורה קרן אור שחודרת אל תוך העור.

מכיוון שהאור מכוון לאורך גל המתאים לצבע הפיגמנט הנמצא בשורש השערה, הקרן נקלטת בפיגמנט ופוגעת בו, ובכך גורמת להרס השערה.

ממש כמו החשמל, האור הוא אנרגיה שהופכת לאנרגיית חום.

ניצול האנרגיה משמש כדי לחמם את שורש השערה עד כדי נזק והרס שמונעים צמיחה מחודשת של השערה.

למי מתאים הסרת שיער בלייזר?

רוב גווני העור בעולם מתאימים לטיפולי הסרת שיער בלייזר ויוכלו לעבור את הטיפול בהצלחה וליהנות מגוף חלק משיער מיותר.

ישנו מיתוס מוכר שהסרת שיער בלייזר איננה מתאימה לבעלות עור כהה. 
למרות שיש אמת במיתוס, זה למעשה יותר מורכב: אמנם לא כולן מתאימות לטיפול, אך עדיין מכשירי לייזר טובים ומתקדמים מותאמים לרוב גווני העור.

אז קדימה, הזמינו עוד היום תור, התפנקו עם הטובים ביותר והעניקו לעצמכם מתנה אמיתית.


טל אסתטיקה סניף רמת גן
בית נח מנחמי- בן גוריון 38 קומה 2 
טלפון: 050-6860002

תגובה 1:

  1. טל אסתטיקה נמצא גם באתר בימי?
    אתר שיש בוא את הקליניקות להסרת שיער בלייזר?
    https://aestheticclinics.co.il/

    השבמחק