יום שבת, 11 באוגוסט 2018

פינוק אמיתי ואיכותי לגופי עם גליסומד ישראל

קוראי הותיקים יודעים כי אני בתהליך של שמירה על תזונה נכונה, ירידה במשקל ואורח חיים בריא, השלתי ממשקלי כבר כ-19 קילוגרמים (והיד עוד נטויה) .אז אם כבר אורח חיים בריא אז עד הסוף ועל כן מקפידה להעניק לגופי את הטוב ביותר, הפעם אני רוצה לספר לכם על מוצרי טיפוח איכותיים של המותג הבין לאומי (מיוצר בגרמניה) מבית GLYSOMED- מוצרי טיפוח לעור הגוף והידיים.

GLYSOMED הינו מהמותגים הנמכרים ביותר בתחומו בארה"ב , קנדה, אסיה ובשווקים בין לאומיים נוספים, כל מוצרי החברה נבדקו דרמטולוגית על ידי חברת דרמטסט הגרמנית והוכח כי אינם גורמים לגירוי ו/או לאלרגיות.

בכל מוצרי המותג החומרים הפעילים המרכזיים הינם : קמומיל, חומצה לקטית, אלוורה, אלנטואין, גליצרין וחמאת שיאה- כולם איכותיים מאוד המעניקים לעורנו זוהר, רכות, נעימות והכל בניחוחות נעימים.

הפעם התנסתי במספר מוצרים נפלאים:



קרם ידיים GLYSOMED- בימים אלו בהם מזג האוויר משוגע (חם בטירוף ואז נכנסים למזגן הקפוא) הידיים שלי נוטות להתייבש ואף להיסדק לעיתים על כן זו הייתה הבחינה הטובה ביותר עבורי.

המוצר מכיל קמומיל אשר מסייע לריכוך והרגעה של עור יבש ומגורה, אנלנטואין - שמן בוטני המספק לחות לריכוך והחלקת מרקם העור, חומצה לקטית לחידוש תאי העור, הבהרה ושיפור רמת הלחות, סיליקון- נועל את הלחות בתוך העור ומסייע להגנה חיצונית כמו כפפה שקופה על העור, גליצרין- מסייע לשמר את מאזן הלחות הטבעית של העור- על אלו העניקו לכפות ידי את הטוב ביותר, חיש מהר הרכות חזרה, המוצר בעל ניחוח עדין ונעים, נספג במהירות ולא מותיר תחושת שמנוניות.



קרם גוף GLYSOMED- גם כאן בדיוק כמו קרם הידיים המוצר בעל ניחוח עדין ונעים אשר נשאר לאורך כל שעות היום, נספג במהירות ולא מותיר תחושת שמנוניות.

הקרם קליל וייחודי לשמירה על רמת לחות גבוהה וחידוש תאי עור המכיל חומצה לקטית, גליצרין, קמומיל, אלוורה, ויטמין E ופנתנול, עשיר בשמנים בוטניים לריכוך וליחוח העור, עוזר בהפחתת מראה קמטים וקמטי יובש, מסייע להגנה מפני סימני הזדקנות העור באופן הנראה לעין.



קרם רגליים GLYSOMED- כידוע לכולנו בימי הקיץ בהם אנו נוטים לנעול לרוב נעליים פתוחות יש לנו נטייה לסבול מכפות רגליים יבשות וסדוקות על כן חשוב מאוד להקפיד ולהשתמש מידי יום בתכשירים הטובים ביותר, בקרם הרגליים של המותג יש אלנטואין אשר מזרז את קצב החלמת העור ומאיץ את התחדשות התאים, שמן זית המכיל ויטמין E טבעי ומשפר את גמישות העור, חמאת שיאה בעלת תכונות איזון הליפידים והלחות שבעור, מחליקה את מרקם העור, שעוות דבורים השומרת על הלחות הטבעית של העור ומנטול המסייע להפחתת עקצוצים ומעניק תכונות קירור, ריענון וחיטוי של כפות הרגליים- כל אלו העניקו לכפות רגליים רעננות ותחושת קלילות.



ליפ באלם GLYSOMED- לצערי אני סובלת המון משפתיים מתקלפות על כן מקפידה מידי יום להשתמש באודם עשיר בלחות ובין לבין משתמשת בשפתון עתיר בלחות - כאן המוצר עשיר בקמומיל אשר מסייע לריכוך והרגעה של עור יבש ומגורה, חמאת שיאה בעלת תכונות איזון הליפידים והלחות שבעור, מחליקה את מרקם העור, שעוות דבורים אשר שומרת על הלחות הטבעית של העור, שמן חמניות אשר גורם למיצוי של גרעיני החמניה העשירים בחומצות אולאיות, ויטמינים A,D,E בריכוזים גבוהים ומנטול המקרר, מרענן ומעניק הקלה מידית והגנה ארוכת טווח לשפתיים יבשות וסדוקות.





כל המוצרים נעימים מאוד למגע, קלילים, לא מותירים את העור שמנוני, נספגים במהירות ובעלי ניחוח נעים ועדין הנשמר לאורך שעות רבות.

אני התאהבתי ואתן? מוזמנות להציץ בנקודות המכירה של המותג ולהתחדש עוד היום.


לקראת החגים במותג משיקים ערכות מתנה מיוחדות וקסומות, הכנסו לקישור והזמינו עוד היום- פנקו והתפנקו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה