יום ראשון, 28 ביוני 2020

קיץ 2020 ברשת גלידריות אנדריי

יש מישהו בקהל שלא אוהב גלידות? מניחה שאין כאלו.

שבוע שעבר רגע לפני שהסתיים לו השבוע קפצנו לביקור בגלידת אנדריי השוכנת ביפו- סניף הדגל של הרשת אשר קיימת למעלה מ- 30 שנים וצברה מוניטין בזכות הגלידה האיכותית והייחודית בזכות  טכניקת עבודה מיוחדת, שילוב טעמים מפתיעים, היצע מגוון מאוד, שירות מוקפד ומחירים נוחים . 



הגענו בשעת ערב מאוחרת (סביב עשר בלילה), המקום המה אדם ודי ברור מדוע.  במקום שומרים על הכללים, צוות המקום עוטה מסיכות, משתמש בכפפות ומשתדלים להקפיד על מרחק בין הסועדים הנמצאים במקום. הסניף מחולק ל-2 חלקים בכל קומה יש מבחר רחב של גלידות/פרוזן/יוגורט/קרפים/וופל בלגי ועוד.



אחד הדברים שמאוד אהבתי זה שהמקום פשוט היה מדוגם, מצוחצח ומבריק, ניכר כי נושא זה מאוד חשוב לבעלים ולצוות המקום, למרות כמות האנשים שהיו במקום המקום היה פשוט נקייייי, אני לא יודעת מה איתכם אבל לי זה בהחלט עושה את זה.






אז מה הם בעצם החידושים לקראת קיץ 2020 אתם בוודאי רוצים לדעת: כאן נזכה לטעום טעמים חדשים של דובדבני אמרנה- הגלידה משלבת דובדבני-בר איטלקיים הגדלים בבולוניה ובמודנה, באיטליה, בעלי צבע אדום עז ומעט מרירים בטעמם. בייגלה מלוח-הבייגלה מעניק טעם מעורב של מתיקות ומליחות גם יחד.  מלבי -הגלידה בתוספת סירופ מלבי המיוצר במפעל של הגלידות (המהווה את הבסיס לקינוח המלבי המפורסם של אנדריי). סדרת גלידות סורבה כוללת טעמים אקזוטיים: פירות יער, פסיפלורה, מנגו ועוד. היא מיוצרת ממיצים טבעיים ופרי טבעי בלבד ואינה מכילה חלב. 





עוד ניתן להשיג בסניפי גלידת אנדרי שלל קינוחים ייחודיים ביניהם: פנקייק בתוספת גלידת לפי בחירה, ברד תות עם גלידה אמריקאית, מלבי פרווה בתוספת סירופ מלבי, קרפ בתוספת שוקולד לבן או חום, סופלה - עוגת שוקולד רכה וחמה עם כדור גלידה, קצפת ושאר ממתקים, אורז עם חלב, גלילית עם גלידה , וגלידת פרוזן יוגורט. 



סניפי הרשת : 
יפו- יפת 138 
ר"ג- דרך בן גוריון 2 
רמלה-שדרות הרצל 87 
ראשון לציון- דוד סחרוב 8 

מחירים: 
גלידה כדור אחד- 12 ש 
שני כדורים- 19 ש 
שלושה כדורים- 25 ש 
1 קילו – 64 ש 
מלבי- 10 ש 
אורז עם חלב- 10 ש 
וופל בלגי – 19 ש 
פנקייק -19 ש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה