יום שלישי, 2 ביוני 2020

עם מסיכה? בואו נשתדרג עם מוצרי המאסט ללוק המתאים

אז כן, התקופה הינה תקופה די הזויה, כולנו הולכים כל היום עם מסיכות ואם להודות באמת מאוד מתגעגעת למריחת האודם על שפתי, מרגישה די משונה ללא איפור הבוקר על כן מוצאת את עצמי ממציאה מחדש את האיפור היומי ומשקיעה יותר ויותר בטיפוח העיניים (מזל שהמסיכה לא מפריעה).

ברשת ביוטיקייר הרימה את הכפפה ודואגים לנו לשדרוג המראה יומיומי בזכות מבחר מוצרי איפור שיעניקו מראה גלאם גם עם מסכת הגנה על הפנים וכל אלו במחירים ללא תחרות.


אז מה חשוב על מנת לקבל מראה מאופר אך יחד עם זאת עדין ומלא GLOW עם מסכה?

ריסים מלאכותיים בודדים להדבקה- ריסים בודדים, מקצועיים העשויים בעבודת יד, הריסים קלים מאוד להדבקה ויחד עם זאת מתנתקים בקלות מן המארז ואינם נקרעים, יעניקו מראה עשיר, זוהר וטבעי יותר בבנייה בהתאם לרצונה של כל אחת ואחת מאיתנו.
מחיר למארז: 6.50 ש"ח בלבד.

וכמובן במותג דואגים גם לשאר המוצרים הנלווים: פינצטה לעבודה עם ריסים מלאכותיים: נועדה להנחה ו/או להסרה של ריסים, כלי עזר נפלא ההופך את ההתקנה וההסרה של הריסים להליך נוח, קל, בטוח וידידותי יותר למשתמש.
מחיר: 3.90 ש"ח בלבד.

עוד ניתן למצוא בקולקציה גם דבק ריסים מקצועי: דבק מקצועי להדבקת ריסים מלאכותיים וקישוטי גוף. קל ונוח לשימוש ומתאים לכל סוגי קישוטי הגוף, ניתן להסרה קלה ואינו מותיר סימנים.
מחיר: 6 ש"ח בלבד.

אחד הדברים שאני תמיד אוהבת זה לשים פס שחור באמצעות איילינר- הפעם הגיע להתנסות דיפ ליינר נוזלי- מוצר הדגל הנמכר ביותר במותג ועכשיו בגוונים נוספים, נוצצים ומדליקים. האייליינר נוזלי, חזק ועשיר בפיגמנט, עמיד לאורך היום, עמיד במים ואינו מתקלף. מגיע עם אפליקטור קצר ונוח לאחיזה ודיוק מירביים גם לבעלות ידיים שמאליות כמוני.
מחיר: 8 שקלים בלבד.

היילייטר - לרגל חגיגות 25 שנים לביוטיקייר השיק המותג היילייטר אבקתי דחוס ומבריק בשני גוונים אוניברסליים המתאימים לנו הישראליות. הגימור מבריק אך יחד עם זאת לא מנוצנץ מידי ובעל ריכוז פיגמנט ורמת ברק גבוהים מאוד. רצוי להניח את המוצר מעל שאר האיפור בעיקר על עצמות הלחיים, החלק הגבוה של הפנים וכל זאת על מנת "להגביה" את המקום עוד יותר, נכון גם לגבי עצם האף.
מחיר: 9.90 ש"ח בלבד.

צללית משי גוון 19, וואו צללית הורסת המתאימה לכל עונות השנה ובעלת פיגמנט דומיננטי ועמיד מאוד.
מחיר: 6 ש"ח בלבד.



את כל המוצרים ניתן למצוא ברשת ביוטיקייר המונה כ-26 סניפים הפזורים ברחבי הארץ , הוקמה לפני כ-27 שנים מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, בזכות המחירים הנמוכים כל אחת ואחת יכולה להנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח וטואלטיקה סופר איכותיים. 

עוד השיק המותג אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש- Beautycard המעניק לצד מגוון הטבות בלעדיות אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט את כל מוצרי היופי האפשריים- מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז, הכל תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים.

הרשת מתחייבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה שליופי אין מחיר! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה