יום ראשון, 7 ביוני 2020

חובבי בירות? BEER SHOP זה המקום עבורכם

ממש רגע לפני שהקורונה הגיעה ונכנסה לחיינו בילינו את יום הנישואין שלנו ב- BEER SHOP- בר בירות קסום, מיוחד ואיכותי מאוד המציע למעלה מ-30 סוגי בירות שונות. 

מדובר למעשה ברשת קטנה של בר בירה - סניף אחד ממוקם בתל אביב (מוזמנים לקרוא על הביקור שלנו) והסניף השני בנתניה (עליו אספר כעת). BEER SHOP הוקמה מתוך תשוקה ואהבה גדולה לבירה איכותית ומתוך חלום להנות מאותה האיכות של בירה מהחבית גם בבית. כאן למעשה ניתן להנות מבר קסום ומיוחד המציע מבחר רחב של למעלה מ-30 ברזי בירה מהטובים בארץ ובעולם ומנגד ניתן לרכוש בירה בבקבוקים הביתה. בעלי הרשת הביאו לארץ טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת להם לבקבק את הבירה כך שכל אחד יוכל לקחת אותה הביתה ולהנות מבירה איכותית מהחבית רק ש... היא תהיה בבקבוק. הסגירה הייחודית מבטיחה שהאיכות של הבירה תשאר לאורך זמן בדיוק כמו במבשלה. 



מאחר ונותר בזו זכרון חיובי וכיפי מאוד החלטנו לחזור לחיי הבילויים באותו המקום בו סיימנו אותו טרום הקורונה והפעם בחרנו להצפין לכיוון סניף נתניה, בחירה שהתבררה כנפלאה, מדובר בבר רחב ידיים עם מגוון מקומות ישיבה, וכן אם אתם שואלים שומרים כאן עד כמה שניתן על הכללים ועל הריחוק המקובל.


אז כפי שציינתי כאן מדובר בבר בירה בו נמצא מבחר רחב של טעמים וניחוחות, כאן כל אחד ימצא את מבוקשו, זה המחפש בירה מקומית לצד זה שיחפש את הבירה תוצרת חוץ. אני לרוב נמנית על אלו שאוהבים יין ופחות בירה אולם מאחר ובחרנו בבר בירה זרמתי ופשוט התאהבתי , בביקורי הקודם דגמתי בירה בלגית מעולה אולם הפעם לא מצאתי אותה ודגמתי בירה בטעם אשכוליות, מה שהתברר כמוצלח במיוחד.



באותו הערב בתזמון די מושלם (לא ידעתי מראש) התבצע שיתוף פעולה נפלא בין בר BEER SHOP לבין קייטרינג אבן אש - המציע  שירות של עישון וצליית בשרים מקצועית, שף פרטי שמגיע עד הבית עם כל הציוד הדרוש ומקים לכם מסעדת בשרים בחצר! ו/או בערבים מסודרים אשר מעודכנים בדף הפייסבוק של המותג מראש.

אנחנו התמוגגנו לנו על מגש זוגי הכולל כ-500 גרם של בשר מעושן במבחר טעמים כגון: בריסקט, ספריפס טלה, אסאדו ועוד לצד חמוצי הבית, רוטב צימיצורי מדהים ומבחר ירקות שורש צלויים במעשנה- מנה חלומיתתת, טעימה, איכותית מאוד ומיוחדת (ובמחיר די מגוחך יש לומר- רק 150 שקלים לזוג):











גם הפעם הבילוי במקום הוכתר כהצלחה מסחררת, אמרתי את זה בעבר ואומר זאת שוב אין לי כלל ספק כי זהו הולך להיות בר הבית שלנו, הבירות איכותיות מאוד, טעימות, עם מגוון עצום כפי שציינתי מעלה, כל התוספות שליד נפלאות, ניכר כי מי שהרכיב את התפריט בהחלט יודע מה הכי מתאים לשילוב לצד הבירה. 

אז אנחנו כבר קבענו עם חברים מפגש נוסף ואתם? הזמנתם מקום? ממליצה בחום. 

כתובת:
נתניה- הבונים 2
תל-אביב- יהודה הלוי 21
טלפון להזמנות:
1-700-707-113
שעות פתיחה:
נתניה
א-ה 12:00-24:00
ו-ש 10:00-24:00
תל אביב
א-ו 12:00-01:30
ש 14:00-01:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה