יום רביעי, 24 ביוני 2020

הפארקים האתגריים SKY JUMP שנפתחו מחדש שומרים על הכללים


אין ספק כי התקופה האחרונה מאתגרת במיוחד. אני לא יודעת מה איתכם אבל לי  באופן אישי תקופת הקורונה עשתה ממש לא טוב, התקופה הראשונה כללה היסטריה מטורפת וילדי כלל לא יצאו מן הבית, אט אט התחלתי לשחרר ומידי פעם יוצאים קצת להתאווררות. אמש ולאחר ששמעתי ואף בדקתי ביסודיות החלטתי לצאת לדייט כיפי ומקפץ במיוחד בפארק האתגרים SKY JUMP אשר נפתח לאחרונה תוך הקפדה על התו הסגול (היום, לאחר שהיינו במקום יכולה להעיד כי באמת שומרים שם על הכללים). 



בסקיי ג'אמפ מקפידים על הוראות התו הסגול: בכניסה מתבצעת מדידת חום, כל העובדים עוטים מסיכה ונשמר מרחק של 2 מטרים אחד מהשני, באמצעות ניטור מספר הנמצאים במתחם בו זמנית, מלבד זאת ברחבי הפארק פזורים בקבוקי אלכוג'ל לרווחת הקופצים תוך דגש והקפדה במיוחד במתחם הנינג'ה. 


הפארקים - בנמל תל אביב וברעננה - כוללים מתחמי כיף שונים ובהם עשרות משטחי טרמפולינות ומתחמי קפיצה, קירות טיפוס מאתגרים וקולנוע רב חושי. 

את הערב התחלנו בסרט במתחם ה- 7D MAX-קולנוע 7 מימדים המתקדם בעולם! חוויה מעוררת חושים, מהפנטת ומפתיעה. תלת מימד, כיסאות נעים ואפקטים של רוח, גשם, דגדוגים ואפילו ריח- הכי כיף היה לשמוע את קולות ההנאה והצחקוקים של הבנים.


ואז... הם יצאו לקפץ ולקפץ ולקפץ ולקפץ (פלא שכולם נפלו למיטה בתשע שדודים ורצוצים?), במתחם מעבר לפארק הטרמפולינות הוקם מתחם נינג'ה מאתגר וכיפי במיוחד שהבנים ממש לא רצו לצאת ממנו.






סקיי ג'אמפ, שחזרו לעבוד בתחילת החודש, גם מפרגנים לרופאים, אחיות, פרמדיקים וילדיהם והם מארחים אותם עד לסוף החודש, לשעת קפיצה חינם. עד כה פקדו את הפארקים עשרות משפחות של רופאים ואחיות מכל רחבי הארץ. 

ניתן לרכוש מראש באתר כרטיסים ליום ולשעת קפיצה מסוימים. מה שאומר שאפשר להתארגן, כמה חברים או בני משפחה ביחד, ולתאם את הבילוי למועד משותף. כיף, לא? 

מתאים מגיל 3. 

מחירים: כרטיס קפיצה לשעה מגיל 6 ומעלה: 60 ש"ח; לגילאי 6-3 – 40 ש"ח. כרטיס קפיצה לשעה שניה – 30 ש"ח; קולנוע רב חושי - 30 ש"ח. לרוכשים כרטיס קפיצה מחיר הסרט – 20 ש"ח; מחיר גרבי קפיצה מונעות החלקה ושומרות על היגיינה – 6 ש"ח. 



שעות פתיחה: ימים א-ה' – 16:00 – 20:00. יום שישי: 11:00 – 19:00, שבת, חג וחופשות: 10:00 – 20:00. 

כתובות: פארק SKY JUMP ברעננה: רח' היצירה 2, רעננה. 

פארק SKY JUMP בתל אביב: נמל תל אביב, מבנה 19 (סמוך לריבוק). 

מומלץ בחום!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה