יום חמישי, 18 ביוני 2020

חגיגות יום הולדת לנסיכה שלי בעור הפנים

הבכורה שלי חגגה ממש לאחרונה יום הולדת 22, מעבר למתנות ולפינוקים הרבים שקיבלה החלטתי להפתיע אותה בטיפול פנים מושלם ומפנק שמצד אחד יעניק לה פינוק כיפי במיוחד ומנגד יטפל בעור פניה במקצועיות יתרה. מאחר וגם היא בדיוק כמוני בעלת עור פנים עדין מאוד ועם המון חששות מטיפול פנים בשל עובדה זו החלטתי לקחת אותה לאירנה המדהימה מקליניקת אור פנים. אצל אירנה ביקרתי לפני למעלה משנה ואני חייבת להגיד שהתאהבתי באישיות ובמקצועיות שלה, בזכותה חזרתי להאמין בקוסמטיקאיות ובטיפולי הפנים השונים (לאחר טיפול כושל שהותיר בי צלקת לאורך שנים), חזרתי לכמיהה ולרצון לתחזק את עור הפנים ללא פחד- אגב, מוזמנות לקרוא על הביקור הקודם שלי.

אז כפי שציינתי מעלה הנסיכה מאוד חששה, עד שהצלחתי לשכנע אותה עברנו שיחות רבות וגם לאחר שכבר סגרנו מועד טיפול היא הביעה את חששה העמוק, אפילו בבוקר הטיפול שלחה לי הודעה : "אמא אני מפחדת", "אמא מה יהיה אם אני אצא ממנה עם עור אדום מאוד?" חיש מהר הסרתי את כל לבטיה וחששותיה מאחר וכאמור אם אני עברתי טיפול תחת ידיה המסורות של אירנה והייתי כל כך מרוצה אין סיבה שהיא לא.



יום חמישי ממש רגע לפני שהשבוע הסתיים לו אספתי אותה מהעבודה ושמנו פעמנו לעבר הקליניקה בראש העין (עוד לפני שאמשיך אני חייבת לציין כי שאלו אותי בפרטי בפעם הקודמת שכתבתי על אירנה, כאן תמצאו שטח חנייה גדול במיוחד כך שדאגה אחת הוסרה מליבכם). כבר כאשר נכנסים לקליניקה ניתן לחוש באנרגיות הקסומות והחיוביות שיש במקום, אירנה אשה מדהימה, מלאת סבלנות, סובלנות ומקצועיות ברמה גבוהה, מעבר להיותה קוסמטיקאית הינה בעלת רקע בסיעוד (הייתה במשך כ-15 שנים אחות בבית החולים), לא שוקדת על השמרים ולאורך השנים יוצאת לקורסים והשתלמויות (ניתן לראות על הקיר את התעודות הרבות שיש ברשותה) אין סוף וממשיכה לרכוש ידע מקצועי, רחב ומתקדם מאוד, כמו כן עצם היותה אחות בבית החולים מקנה לה ייתרון מקצועי משמעותי בתחום. לנסיכה שלי הייתה בעיה קטנה שאירנה לא ממש הייתה סגורה עליה, בדקה, חקרה עד שיומיים אחרי שלחה לי הודעה מה ואיך לעשות- מקצועית ברמה גבוהה כבר אמרתי? 





אירנה המדהימה ידעה שיש לנסיכה יום הולדת ועל כן הכינה עבורה פינת יום הולדת עם בלון ואווירה מיוחדת, כי כאן מעבר לטיפול פנים כל אחד ואחת מקבל/ת יחס אישי ומיוחד מאוד (אגב, אם ביום הולדת עסקינן חברה/אמא/בת/אחות חוגגות יום הולדת? הפתיעו אותה עם שובר לטיפול פנים מפנק וכיפי במיוחד אצל אירנה, מבטיחה לכם הנאה ואיכות מעין כמותה).





כבר שנכנסנו נוצרה קליקה בין אירנה לבין ביתי ההססנית , חיש מהר לאחר הסברים על מהות ודרך הטיפול היא נשכבה על מיטת הטיפולים, קיבלה אבחון ראשוני ויצאנו לדרך, הטיפול ערך כמעט שעתיים, בהם אירנה לא הפסיקה להסביר את מהות הטיפול , היה חשוב לה מאוד ההסברים על המוצרים ואופן הטיפול, בהחלט ניתן לחוש את האהבה הגדולה שלה למקצוע , ביתי פשוט התאהבה בה ולאחר הטיפול לא הפסיקה לציין עד כמה נהנתה (כן, למרות הכאב בהוצאת השחורים) ועד כמה היה לה נעים ונוח, למרות חששותייה הגדולים היא יצאה עם עור פנים זוהר, בוהק, חלק ומושלם, כל מי שראה אותה לאחר הטיפול פשוט הוקסם (לצערי היא לא הסכימה לצלם ולא הסכימה שאעלה תמונות מהטיפול אז ברשותכם תדמיינו שלמות מהי ותבינו).

אחד הדברים שאני מאוד אוהבת אצל אירנה זה את כמיהתה למקצוע והאהבה שלה לכל מטופלת ומטופל, היא לעולם לא תדחוף קרמים אם לא באמת צריך, היא לא תנסה להגיד כמו הרבה קוסמטיקאיות אחרות שהמוצרים שלה טובים ביותר וכי רצוי לרכוש גם אם לא באמת צריך. במקום ניתן לרכוש מוצרי טיפוח לשימוש ביתי בהמלצתה הכנה של אירנה.

באור פנים ניתן להנות ממבחר טיפולי פנים מקצועיים (כמו כן טיפול באקנה), עיסוי אירוודו, אבנים חמות, פדיקור, מניקור, ג'ל לק לציפורניים טבעיות, איפור ועוד.

לפרטים נוספים ותיאום תור פנו לאור פנים- אירנה וויגמן
רח' נדין גורדימר 8 ראש העין
טלפון: 054-8055466

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה