יום ראשון, 28 ביוני 2020

הקיץ הגיע, דומינו'ס חושפת תפריט חדש עם מגוון מנות וטעמים חדשים:



יום חמישי האחרון החיילת חזרה מהצבא אחרי שבועיים קשים ומסיביים בשטח, מה יותר כיפי מארוחת ערב שכללה פיצות ומגוון פינוקים מבית דומינוס פיצה?



בימים אלה בהם הקיץ כבר כאן וכולנו מחפשים ארוחות קלילות, טעימות ומפנקות ברשת דומינו'ס פיצה מרחיבים את התפריט ומשיקים מבחר מנות חדשות המתווספות לתפריט הפיצות כדוגמת: Domino's wings ברוטב ויאטנמי, Chicken bites טעימים עם מגוון רטבים, Cheesy rolls זיתים, Cheesy rolls חמאה ועשבי תיבול, Cheesy rolls טבעוני, גרסא עולמית חדשה ללחם שום, ו- Cinnamon bites עם רוטב אייסינג וניל מפנק - אומנם לא הצלחנו לדגום את כלל המנות החדשות אך מה שדגמנו היה פשוט מושלם, ממליצה בחום.

אתם מכירים  את זה שכל החבר'ה רוצים להזמין פיצה ותמיד יש את זה שדווקא בא לו משהו " שהוא לא פיצה"? אוהבים להתפנק ולגוון עם על כל מיני דברים שמשלימים את חווית הפיצה? מחכים כל הארוחה לקינוח המושחת והטעים שבסוף? דומינ'וס פיצה דואגת להביא לללקוחות שלה הקיץ הזה חידושים מרעננים. בתקופה בה יותר ויותר אנשים מזמינים הביתה ומגוון האפשרויות להזמנת משלוחי מזון רק הולך ומתרחב, דומינו'ס פיצה משיקה תפריט חדש הכולל מנות חדשות המגיעות מחוץ לעולם הפיצות. 


אנחנו הפעם בחרנו מלבד הפיצה המעולה : ציזי רולס חמאה ועשבי תיבול- 8  יחידות רולס מדהימים במילוי גבינות, חמאה ועשבי תיבול- אימל'ה פשוט אימל'ה איזו שלמות. אין לי מילים, חוסל עד תום בשניות. ציזי רולס זיתים- 8 יחידות רולס מדהימים במילוי מוצרלה, רוטב פיצה וזיתים ירוקים- גם מנה זו פשוט מושלמת. אצבעות מוצרלה- אצבעות בצק וגבינה 100% מוצרלה + דיפ שום.





קינחנו עם שלל קינוחים נפלאים כגון: סינמון בייטס- מאפה קינמון חם מוגש עם דיפ וניל לצידו, קינוח טעים ומפנק במיוחד לאוהבי הקינמון. מיני פנקייק- 10 יחידות פנקייק נפלאים, תפוחים וטעימים, מוגש עם רוטב שוקולד ו/או מייפל. פונדנט שוקולד- עוגת שוקולד חמה ומתקתקה, חימום קל במיקרו העניק לה טוויסט נוזלי וטעים במיוחד. 



לרגל ההשקה הרשת מציעה שתי הטבות אטרקטיביות לבחירת הלקוחות: 
משפחתית + 2 נלווים/קינוחים לבחירה ב- 85 ₪ + הטבה נוספת למזמינים בדיגיטל במשך השבועיים הראשונים להשקה במחיר של 79.9 ₪ .
2 משפחתיות + 2 תוספות + 2 נלווים/קינוחים לבחירה ב- 140 ₪ (מוצרים נלווים/קינוחים מסוימים בתוספת תשלום).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה