יום ראשון, 7 ביוני 2020

אם לא נטוס לחו"ל לפחות נאכל בדיינר אמרקאי מעולה- STARLING


בסופ"ש האחרון ביקרנו את הלוחמת הפרטית שלנו בקיבוץ אי שם בצפון הרחוק, בעת חזרתנו לאיזור המרכז חככנו בדעתנו לגבי סגנון וטיב המסעדה אותה נדגום הפעם, קיבלנו מספר המלצות על הדיינר האמריקאי STARLING ומאחר והיינו עם הילדים ידענו שזו מסעדה שתתאים לכל סועד וסועדת, ההחלטה חיש מהר שהתבררה כמדוייקת ונכונה.

הדיינר האמריקאי STARLING נפתח לפני מספר שנים בזרזיר וחיש מהר הפך לשם דבר באיזור ולא בכדי. התפריט יחסית מצומצם ופשוט אולם יחד עם זאת מדוייק מאוד, במחירים נוחים, עם חומרי גלם באיכות גבוהה, כל האינסטרומנטים טריים מאוד ובעלי תיבול עדין ומדוייק. התפריט כולל מגוון מנות הכוללות טורטיות בשר, מגוון ג'אבטות, סטרלינג בורגר וסלטים כל זאת כאמור במחירים המתאימים לכל המשפחה ולכאלה שעוברים בדרך ורוצים "לחטוף" משהו טעים".

אז הגענו בשעת אחר הצהריים המוקדמת, המסעדה נקייה ומצוחצחת, אווירה מזמינה ונעימה, במקום שלל פינות ישיבה נעימים, מעוצבת בעיצוב שמותאם בהחלט לדיינר אמריקאי. הכרות קצרה עם אכרם הייב בעל הדיינר ויצאנו לדרך. 

 את הדיינר החדש פתח אכרם הייב בן 36 מזרזיר, נשוי + 4 . את שירותו הצבאי הוא עשה במסגרת מדרכי נוער, שם הוא התעסק עם כיתות יא' ויב' ועודד אותם במסגרת תפקידו להתגייס לצה"ל . לאחר הצבא הוא המשיך במסלול של הוראה ולמד הוראה במכללת אורנים והתמקצע בלימודי הטבע והמדעים. כבר למעלה מ-15 שנים שהוא מלמד בבית הספר היסודי בזרזיר את לימודי המדעים, אך לא הרבה יודעים שבשעות החופשיות שלו הוא היה לובש את סינר המטבח ובמשך11 שנים הוא עבד במטבח של מסעדת אוקטגון ברמת דוד, שם עבר בכל מסלולי המטבח.

צילום אגמדיה
"אני אוהב לבשל מגיל קטן, העבודה באוקטגון משכה אותי יותר ויותר לעבודה במטבח, עבודה עם שפים רבים שכל אחד מלמד אותי משהו אחר היה בית ספר לבישול. בגלל המטבח וויתרתי על להיות מורה במשרה מלאה והכל לטובת השהייה במטבח. אני יותר נהנה במטבח, שם הלב שלי נמצא, אני מרגיש סיפוק רב מהעשייה הקולינרית".

לפני כ-5 שנים החליט אכרם לעזוב את אוקטגון שהיה לו לבית חם והלך לנהל את המטבח של מסעדת STARLING בכניסה לזרזיר, שהייתה בבעלות של דוד שלו, הרשתי שאני צריך לנצל את הידע שרכשתי במהלך השנים האחרונות. אך השינוי הגדול התבצע לאחרונה, אז לקח על עצמו את הבעלות על המקום, והפך אותו לדיינר אמריקאי אמיתי, בו מוגש מידי יום מנות בהכנה מהירה, מנות טריות ומתאימות לכל חך.




אז מה היה לנו?




בעלי הקרניבור בחר בסטארלינגברגר- מנת המבורגר 220 גרם, קציצה דחוסה וטעימה מאוד, מוגשת בלחמניית בריוש מתקתקה ונימוחה, עם שלל ירקות ורוטב אלף איים, ההמבורגר עשוי במידת העשייה המדוייקת, טעים מאוד , המנה מוגשת עם ציפ'ס מתובל וטעים במיוחד:




מאחר ואני שומרת על אורח חיים בריא בחרתי במנת טורטייה צ'יקן סלייסז, חזה עוף צרוב לצד ירקות צרובים על הגריל ורטבים, מנה מדוייקת וטעימה מאוד- ה טורטייה נצרבת על הגריל ומוגשת עם פסי צריבה בדיוק כפי שאני אוהבת, דבר חשוב מאוד שאני חייבת לציין זה שבזכות צריבת הירקות על הגריל המנה לא עמוסה במיצים ונוזלים שונים ועל כן תענוג אמיתי להתענג על המנה:






הפעם באופן די מפתיע הילדים בחרו גם במנות טורטיה, כל אחד והעדפותיו הוא - הבן הגדול בחר בטורטייה קבב- קבב נפלא וטעים במיחד, עם שלל ירקות ורטבים- גם המנה הזו כקודמתה מצויינת, בטעמים נפלאים, עם חריכת הטורטיה וירקות טריים:




נסיך הבית בחר בטורטייה שניצל- גם כאן מנה טרייה מאוד, טעימה, מאוזנת בטעמים, עם ירקות טריים ורטבים- מנה שחיש מהר נזללה בהנאה מרובה:





אגב כל המנות במחירים נוחים מאוד ומוגשות עם תוספת צ'יפס.

דיינר STARLING
בכניסה לזרזיר (מכיוון נהלל)
טלפון להזמנות:
04-8320340

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה