יום שלישי, 9 ביוני 2020

המתכון המושלם לשניצלים הכי טעימים שיש

כשהחברים של הילדים שלי מגיעים אלינו לארוחת צהריים / ערב ואני שואלת מה ירצו לאכול יש תשובה אחת שתמיד אקבל- "שניצלים/שניצלונים שלך שיותר טעימים ממסעדה"- הם מבקשים ואני מבצעת! אם להודות באמת אני באמת חושבת שהגעתי למתכון המושלם והטוב ביותר שיצא לי לדגום עד היום, אז הצטרפו גם אתם לחגיגה ותקבלו את השניצל הטעים ביותר. אגב, מצרפת לכם את הטיפ המושלם לשניצלים קריספיים וטעימים במיוחד.



המצרכים:
קילו שניצלים נקיים חתוכים לרצועות דקות
קמח
פירורי לחם
רבע כוס שומשום
2 ביצים
2 כפות מיונז של תבואות 
תבלינים: 
מלח, פלפל, אבקת מרק עוף, אבקת שום, פפריקה מתוקה, כפית חרדל עם גרגירים

אופן ההכנה:
בקערה לערבב 2 ביצים, תבלינים, מיונז וחרדל.
לטבול את רצועות השניצל בקמח היטב, בתערובת הביצים ואז בפירורי הלחם.
להשרות כשעתיים ולטגן בשמן חם חצי עמוק.

טיפ לקבלת שניצלים קריספיים: פעם הייתי מטגנת את השניצלים ואז מניחה בקערה עם נייר סופג, לא עוד!! אני מניחה את השניצלים המטוגנים במסננת אשר גורמת להם להשאר קריספיים ונימוחים במיוחד.

הפעם כאמור השתמשתי עם מיונז בגרסה האורגנית מבית תבואות, ממרח מעולה ואיכותי מאוד.

"תבואות" משיקה "מיונז אמיתי אורגני", ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או תוספת סוכר. היעזרו בו כבסיס להכנת מגוון רטבים וממרחים! 



כמה טוב לדעת שאפשר ליהנות מממרח הפלא - מיונז - בגירסתו האורגנית! חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה "מיונז אמיתי אורגני" מביצים מפוסטרות, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או תוספת סוכר. 

המיונז הוא אחד הממרחים המוכרים והאהובים בעולם. זהו רוטב סמיך שהומצא ע"י צרפתי ויש כמה גירסאות לגבי זהות הממציא המקורי ומקום ההמצאה: אין ספק שמדובר בצרפתי, אבל יש חילוקי דעות לגבי זהותו, וגם לא בטוח שההמצאה התרחשה על אדמת צרפת. 

הממרח משמש כבסיס לסוגים שונים של רטבים וממרחים קרים. נהוג להשתמש בו כרוטב מלווה לצ'יפס, בשר קר או ביצים קשות, למרוח אותו על לחם, לתבל עמו סלט ירקות, סלט תפוחי אדמה או טונה, להיעזר בו לתיבול ולהעשרה של מנות חמות כמו פשטידות, עופות ודגים ואפילו להכנת עוגות. 

"מיונז אמיתי אורגני" מכיל, בין השאר: שמן חמניות, חלמון ביצה, חומץ תפוחי עץ, זרעי חרדל, מלח, פלפל לבן, סירופ חיטה ותמצית רוזמרין. לאחר הפתיחה, יש לשמור במקרר ולהשתמש תוך 3 חודשים. 

כשרות: פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת הרב מאור. 

מחיר: 16.90 ש"ח למיכל במשקל 370 מ"ל. 

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. 

לפרטים: www.tvuot.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה