יום שלישי, 23 ביוני 2020

נשנוש טעים, מפנק ואיכותי במיוחד


אלו שעוקבים באדיקות אחרי הבלוג שלי יודעים שאני משתדלת מאוד לשמור על אורח חיים בריא ועל כן גם בגזרת הנשנושים אני משתדלת לצנזר, אם פעם הטלתי ווטו וכלל לא דגמתי חריגות מהתפריט כיום אני מרשה לעצמי קצת יותר, למדתי לשלב מוצרים קיימים בשוק שיהפכו את המשימה לקלה , פשוטה ונוחה יותר ויחד עם זאת ברמת קלוריות נמוכה. הפעם אני רוצה לשתף אתכם במשלוח חגיגי וטעים במיוחד שהתקבל- ברנפלקס ללא תוספת סוכר בטעמי ווניל ודבש (אני באופן אישי דגמתי את הדבש) מבית תלמה.


תלמה מבית יוניליוור, מובילת שוק דגני הבוקר בישראל, ממשיכה לחדש ומשיקה 2 מוצרים חדשים במשפחת ברנפלקס: פתיתי חיטה מלאה וסובין ללא תוספת סוכר בטעמי וניל ודבש. כחלק משמירה על אורח חיים בריא ומאוזן, המוצרים החדשים עונים על הצורך באכילת ארוחת בוקר מאוזנת המכילה כמות קלוריות מתונה, דגנים מלאים וסיבים, וללא תוספת סוכר וכל זאת בטעמים מגוונים – וניל ודבש. 



המוצרים החדשים מצטרפים לסדרת דגני הבוקר של המותג המציעה מוצרים המתאימים לאורח חיים מאוזן, וכוללת את ברנפלקס, ברנפלקס ללא סוכר, ברנפלקס קרנצ'ים, ברנפלקס אקסטרה פייבר וברנפלקס אקסטרה פרוטאין. כמות הסיבים הגבוהה בדגני המותג הפכה אותם למותג מומלץ בקרב דיאטניות רבות. 

מוצרי המותג ברנפלקס נותנים מענה אמיתי לצורך בארוחת בוקר קלה ומשביעה, המכילה כמות קלוריות מתונה למנה וללא התפשרות על הטעם. הם מתאימים במיוחד בשילוב עם יוגורט, חלב, פירות, שיבולת שועל או כל תוספת שאוהבים, לאכילה כארוחת בוקר או כנשנוש בין הארוחות. 

אז כמובן שהכנתי לעצמי צלחת מפנקת אליה הוספתי מעט פירות העונה ויוגורט, יחד עם זאת הכנתי מהן גם עוגיות אשר יהווה קינוח ונשנוש מושלם שגם הילדים יכולים להנות ממנו ויחד עם זאת הערך הקלורי שלו נמוך- מה אגיד לכם? יצא פשוט להיט היסטרי.


Nutella Cornflake no bake cookie


מצרכים
50 גרם שוקולד מריר
100 גרם חלווה
4 כפות טחינה
2 כפות סילאן
50 גרם חמאה
כוס וחצי ברנפלקס שבורים בגסות
חצי כוס אגוזים קצוצים

אופן ההכנה:
להמיס במיקרו את החמאה והשוקולד מריר ולערבב היטב.
להוסיף את שאר המרכיבים ולערבב היטב.
להשהות במקרר כשעה לאיחוד החומרים .
ליצור כדורים ולהגיש קר.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה