יום רביעי, 10 ביוני 2020

בורגר סלון יהוד- חוויה מיוחדת לאוהבי ההמבורגר

אם תשאלו את ילדי מה בא להם לאכול בכל שעת היממה תשמעו את אותה התשובה - המבורגר. ילדי הינם אניני טעם וכי אינם מתפשרים על איכות, אומנם יחסית הם צעירים אך יחד עם זאת יודעים להבחין בין הקציצות השונות, הלחמניה , התוספות ועוד כך שבהחלט לא יסתפקו במועט.

בתקופת הקורונה לא יצאנו איתם כלל וכלל (אל דאגה כמעט כל יום הפכנו את המטבח הביתי למסעדה של ממש), השבוע החלטנו לצאת עימם להתאווררות קצרה , שיטוט קל בקניון הוביל אותנו חיש מהר לבורגר סאלון סניף יהוד (השוכן בקניון סביונים), כי כולנו כבר יודעים שזו הבחירה הטובה ביותר שיכולנו לבקש.



עוד לפני שאספר על מה אכלנו ואיך היה מקווה שכולכם מכירים את הרשת אולם במידה ולא חייבת לספר קצת אודותיהם: רשת בורגר סאלון מונה כ-14 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. הרעיון שעומד מאחורי הרשת  הוא יצירת מקום שבו מתרכזים כולם, במהלך יום עבודה, בערב עם המשפחה, או בלילה עם החברים, כדי לבלות, לאכול, ועל הדרך ללגום בירה צוננת. לצד אווירת הדיינר משתדלים כאן לשקף את אורח החיים והמשפחתיות של החווה המקומית , כשעל הקירות תלויות תמונות מחיי היומיום בחווה והמשפחה של הבעלים, רכובים על סוסים או בלעדיהם. הסמל שנבחר לרשת הוא זאב, סמל לחיים טבעיים ופראיים. כבוקרים ברמת הגולן נפגשו רמי ואמיר לא אחת עם זאבים פנים מול פנים, וזכו לקבל הצצה לאהבתם הגדולה לבשר. קאובויז או לא קאובויז?





בחירת הבשר הינה קפדנית במיוחד -לאחר השחיטה ופירוק הבשר, נבחרים בקפידה חלקים איכותיים שמיועדים לטחינה, אשר ישמשו להכנת ההמבורגרים ברשת. הדרך הסטרילית שעושה הבשר לא עוברת דרך אף אמצעי חיצוני; כך, הבשר אינו מנוילן ולא עובר דרך מכונת ואקום או זרז אחר לשם קבלת תוצאות מהירות.הבשר מיושן במקום, באוויר הפתוח, כשגינת וטלמור טועמים את הנתחים בעצמם, ואז נכנס לקירור, בטמפרטורה שבין 0-2 מעלות. בשלב הבא נארזים הנתחים במארז רשת, ומובלים, בקירור ובפיקוח וטרינרי לסניפי הרשת. 100% בשר, 100% טעם, כמו שהטבע התכוון (שלא תגידו שאני לא דואגת לכם, ביקשתי לקבל הצצה לבשר על מנת להתרשם מטיבו ואיכותו).




הבשר שמובא אל הקצביות השקופות בסניפי הרשת נטחן, כשהוא טרי ומיושן, אל מול עיני הלקוחות. התבלינים שנוספים לו הם מלח, פלפל ובצל קצוץ בלבד.
כשהנתחים טריים ואיכותיים והבשר משובח, לא צריך יותר מזה.
לאחר הטחינה ויצירת הקציצה, היא עוברת תהליך צלייה, שאף הוא נעשה אל מול עיני הלקוחות, על ידי גריל-מן מיומן. ב”בורגר סאלון” קציצת ההמבורגר היא המרכז, ולכן הוויילד-בורגר הוא הכוכב האמיתי בתפריט.
גם שחקניות המשנה, הלחמניות הטריות, נאפות במקום. לצד מנות מנצחות נוספות כמו הבורגר הצמחוני, תמצאו גם סלט סאלון, סלופי ג׳ו וקינוחים תוצרת בית, שסוגרים ארוחה מנצחת.
“אם אתה נאמן לאמת שלך והולך איתה, בלי לסבך אותה עם כימיקלים ועם פטנטים, מתקבל המבורגר מצוין, כי זה הכוח של המזון הזה – הפשטות שלו”, מסכם גינת.

אז מה היה לנו?

הזוגי קרניבור אמיתי בחר ב-Wild בורגר 220 גרם עם תוספת של בצל מטוגן וביצת עין- קציצת ההמבורגר איכותית מאוד, טעימה, מדוייקת בטעמים , עשויה במידת הצלייה המדוייקת, נעטפה בחמימות על ידי לחמניה רכה חרוכה מעט, אווירירית ונימוחה, עם שלל ירקות טריים (בעת ההזמנה הלקוח נשאל איזה ירקות רוצה בתוך הלחמניה והאם להפחית מוצר כזה או אחר), רטבים נהדרים והמון טעם איכותי:




בן ה-14 קרניבור לא קטן בחר ב- Wild בורגר עם תוספת של רצועות טלה וביצת עין, גם מנה זו בדיוק כקודמתה הייתה נפלאה, תוספת רצועות הטלה העניקו טוויסט מושלם לכל ביס וביס והוא פשוט התענג לו על המנה וחיסלה עד תום תוך דקות קצרות:



נסיך הבית בחר בארוחת הילדים שכללה מנת המבורגר עם ציפס ושתיה, לבחירתו הוספנו ביצת עין שהותאמה בגודל הלחמניה (פרט מאוד חשוב, לא אחת יצא לנו לאכול ארוחת ילדים עם המבורגר אולם ביצת העין אף פעם לא הסתדרה משום שממש ברחה מהלחמניה, כאן הייתה מדוייקת ונוחה למאכל), גם הוא בדיוק כמו אביו  ואחיו התענג על כל ביס וביס, מנה מצויינת ואיכותית מאוד:




מאחר ואני שומרת על אורח חיים בריא ותזונה נכונה הפעם ויתרתי על אופציית ההמבורגר ובחרתי בסלט מדהים- סלט סאלון- רצועות חזה עוף טרי ופטריות שמפיניון צלויים ברוטב ברביקיו ביתי, על מצע רענן של חסה, כרוב סגול, עגבניות שרי, בצל סגול, גזר, רצועות קולורבי, מלפפון ירוק וכרוב לבן בויניגרט הדרים- טוב, תקשיבו!! אחד הסלטים הטובים שאכלתי, ירקות פריכים, טריים ורעננים, עם כמות מכובדת מאוד של רצועות חזה עוף, כל אלו נעטפו בויניגרט הדרים קטיפתי מושלם- כל ביס התענגתי, סליחה? אפשר כזה עכשיו שוב?




 

אם גם אתם אכלתם, נהנתם וחשקה נפשכם לרכוש הביתה מוזמנים לרכוש במקום:



זה היה אחר צהריים מושלם עם ארוחה נהדרת, כולנו התענגנו ונהננו מכל ביס וביס, ממליצה בחום. 

אנחנו כאמור בילינו בסניף יהוד מצרפת לעיונכם את פרטי הסניף :

כתובת:

דרך משה דיין 3, קניון סביונים, יהוד
שעות פעילות:
יום ראשון עד שבת 11:00-23:00
מספר טלפון:
1-700-705-715


סניף נגיש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה