יום שלישי, 2 ביוני 2020

חדש על המדף- אסם משיקה חטיפים חדשים לקראת הקיץ

אז ימי הקורונה תמו להם וכולנו אט אט חוזרים לשגרה, בתזמון די מושלם אסם משיקה מבחר חטיפים ונשנושים נפלאים, כמובן שהיינו חייבים לדגום אותם ולחזור לספר חוויות. 

פופקו עם מלח ים



מכירים את זה שאתם יושבים לצפות בסרט ומתחשק לכם לנשנש? פופקורן על הגז כבר שנים לא עשיתי ולא אחת אני מתעצלת להכין פופקורן בשקיות מאחר והוא שומני מידי ובכמות גדולה מידי, לא עוד!! מהיום אסם משיקים את פופקו עם מלח ים המכיל 2 מרכיבים בלבד: גרעיני תירס, שמן ומלח ים- החטיף לא שומני בכלל, במליחות מתונה וטעים מאוד- והייתרון הגדול מאוד עבורי זוהי כמות הקלוריות המדודה- רק 95 קלוריות בשקית המכילה 20 גרם.

החטיף יימכר הן באריזה בודדת במשקל של 60 גרם והן במארז של 8 שקיות אישיות כאמור במשקל של 20גרם. 



בייגלה כפיות



הנשנוש האהוב עלי מכולם הינו הבייגלה, הבעיה היחידה הינה שאינני יודעת להפסיק ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחטיף כל כך טעים כמו בייגלה כפיות בסגנון ים תיכוני.

בייגלה כפיות, הינה הסדרה החדשה בצורת הכפית הייחודית של אסם אשר בימים אלו מתרחבת עם טעם חדש ב טעם ים תיכוני עם תבלינים אופייניים לאזורינו- שומשום, מלח ים וזעתר. הבייגלה שטוח בצורת כפית קטנה, דקה וקריספית, עם פיזורים טעימים מעל- כל אלו תורמים לחווית אכילה נוחה, טעימה וכיפית במיוחד.



והפינוק המושלם לילדים- במבה במילוי קרם עוגיות



ילדי מאוד אוהבים את כל סוגי הבמבה במילויים השונים, תמיד תמצאו אצלינו במקפיא שקית או מספר שקיות, הפעם אסם הפתיעה והגדילה לעשות והפעם במבה במילוי קרם עוגיות- תקשיבו זה להיט!! הילדים שלי פשוט עפו על החטיף, כאמור הם הקפיאו אותו ושילוב הקרירות עם המתיקות והמליחות יצרו לונה פארק של טעמים בחיך.

המבמבה הזו מצטרפת לסדרת המהדורות המיוחדות בשלל טעמים מרגשים ומיוחדים ביניהם במבה במילוי ביסקווט קרמל, אייס קפה, וניל בראוניז, קרם בוטנים וכמובן במבמה במילוי קרם נוגט לו שמורה זכות הבכורה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה