יום חמישי, 4 ביוני 2020

מתכוננת למתנות סוף שנה לצוות החינוכי כי זה הזמן לומר תודה

טוב, אומנם הילדים לא למדו חודשיים אבל מבלי לשים לב ממש עוד רגע תסתיים לה השנה וזה בדיוק הזמן שלנו ההורים להגיע ולהגיד תודה לצוות החינוכי שליווה את ילדינו בשנת הלימודים הנוכחית ובעיקר בתקופת הקורונה ההזויה. אני נמנית על אותם ההורים שיודעים להוקיר תודה לצוות הן מבחינת וועדי הכיתות והן מבחינה אישית שלנו ההורים. 

לא מזמן ראיתי ברשת שאלות בדבר רעיונות למתנות סוף שנה למורים, הרבה הורים נתנו כל מידי רעיונות ובין השורות קפצה לי תגובתה של אשת חינוך בה היא ביקשה רק מכתב הערכה, מכתב תודה כי מילים שוות יותר מכל מתנה ואני קצת מסכימה עימה, אומנם חושבת שכמובן צריך להשקיע במתנה אבל חברים צריך לשים לב, לא רק גיפט קארד כזה או אחר אלא מתנה בעלת משמעות מיוחדת.

לכן הפעם בחרתי בתכשיט מקסים עם חשיבה חיובית של פוזיטיב דנדי- כי זה בדיוק הזמן לומר תודה.

באתר של פוזיטיב דנדי תוכלו לבחור בין צמיד או מחזיק מפתחות עם חריטה של מסר חיובי ומעצים כמתנה מרגשת וייחודית ובעיקר מקורית למורה, לגננת או לסייעת האהובה שלכן או לכל מי שעזר לכם לעבור את התקופה הזו. 



בין שלל המתנות שנמצא באתר ניתן להנות מ: צמיד תודה עם ציפוי זהב רודיום בעלות של 90 ₪ , מחזיקי מפתחות במבחר דגמים בעלות של 45 ₪ ועוד מבחר מתנות.







כל מה שאתן צריכות לעשות זה להיכנס לאתר, לבחור תכשיט, לבחור מסר והמתנה תגיע אליכם באמצעות משלוח ובהתאם להוראות השעה (תוכלו לבחור בין שליח עד הבית או שליחת המתנה לתא בוקסיט (לוקרים) הקרוב לביתכם). 

מוזמנים להכנס עוד היום ולהזמין, אל תשכחו השנה ממש עוד רגע מסתיימת לה.

שלא תגידו שאני לא דואגת לכם, השגתי לכם קופון הנחה קופון המזכה ב-12% הנחה , קוד קופון: 12mom , תקף בחודש יוני .




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה