יום שלישי, 9 ביוני 2020

ספר ילדים ייחודי לתקופת הקורונה: איזה חג לי


עידית להמן, מפתחת שיטת הורות יצירתית משיקה ספר ילדים ייחודי לתקופת הקורונה: איזה חג לי 


מגיפת הקורונה הביאה עימה המון סימני שאלה, המון חששות ופחדים. אין ספק כי נותרנו די מבולבלים, מפוחדים וחסרי אונים לא אחת. המציאות החדשה שנכפתה עלינו  לשמור על מרחק, לעטות מסיכות, להקפיד לשטוף ידיים ועוד שלל הגבלות שמטרתן למנוע הדבקה יצרו חששות מאוד גדולים בעיקר אצל הילדים. למבוגרים קל להבין את המשמעויות של ההנחיות החשובות הללו, אולם מה באשר לילדים קטנים? האם ובאיזה אופן כדאי לספר להם על הסיבות להתנהלות מוקפדת כזו בתקופה הנוכחית? 

האמת בתחילת הדרך עוד בטרם נסגרו בתי הספר החששות אצלי מאוד התעצמו, הסברתי לילדי את המשמעויות ואת הדרישות שלי כאם חוששת אולם אם להודות באמת זו הייתה משימה מאוד קשה, לשמחתי די מהר בתי הספר נסגרו והפחד הגדול די עבר מאחר והם היו כל הזמן עימי ובכך הצלחנו לשמור על המגבלות. יחד עם זאת שמעתי לא אחת את חברותי הן במציאות והן ברשתות החברתיות מתלוננות שאין להן את הכלים הנכונים להתמודד עם הנושא. 

עידית להמן, שהתמודדה בתקופת הסגר עם שאלות של ילדיה, כמו למה אסור ללכת לפארק, מדוע צריך לשטוף ידיים הרבה פעמים, למה לא מארחים ומתארחים אצל חברים ועוד, חיברה בתזמון די מושלם סיפור דמיוני על חג הקורונה באמצעותו היא נתנה לילדיה תשובות מרגיעות. 

את הסיפור החליטה עידית להוציא לאור עבור הורים רבים שמתמודדים גם הם בתקופה זו עם שאלות דומות של ילדיהם. תוך שלושה שבועות בלבד, עם ארבעה ילדים שמתרוצצים בתקופת הסגר בבית, הצליחה עידית להוציא את ספר הילדים המקסים "איזה חג לי". 

הספר מנוקד, מלווה באיורים שממחישים את העלילה ומציע לכל אותן שאלות שעולות על ידי הילדים תשובות אפשריות ופתרונות שירגיעו אותם. הספר כולל גם משחק ורעיונות להפעלות משפחתיות בעקבות הסיפור. 

עידית להמן היא אם לארבעה, בוגרת החוג לתיאטרון במכללת אמונה ובוגרת המסלול לאימון אישי באוניברסיטת תל-אביב, שחקנית, במאית, מרצה ומפתחת שיטת הורות-יצירתית. זהו ספרה הראשון. 

הבוקר שלחתי את הספר עם בני בן השמונה לקריאה בכיתה , התגובה לא איחרה, המורה פשוט התפעלה מהספר ולא הפסיקה להללו והייתה מאוד מרוצה מקריאת הבוקר המשותפת. 


מחיר: 64 שקל 

ממליצה מאוד, לרכישת הספר מוזמנים להכנס לאתר: איזה חג לי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה