יום שני, 29 ביוני 2020

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם מציג:



NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם מציג: 
כוס מעבר לפעוטות ללא נזילות ACTIVE CUP למעבר קל מבקבוק הזנה לכוס שתייה 
הכוס מתאימה לפעוטות מגיל שנה ואילך 




אוי אני זוכרת את הימים בהם ילדי הקטנים עברו מבקבוק לכוס מעבר, לרוב הכוס הייתה מטפטפת ומותירה אותי עצבנית, חסרת אונים ואת הילדים רטובים עד לשד עצמותיהם, רוב תכולת הבקבוק הייתה על הבגדים במקום בפיהם.

לא עוד!! מהיום NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה מציע את הפתרון המושלם -ACTIVE CUP, כוס מעבר לפעוטות ללא נזילות, אידאלית לנסיעות, ההופכת את המעבר מבקבוק הזנה לכוס שתיה, לקל ונוח. 

כולנו כבר יודעים כי המעבר של התינוק מבקבוק לכוס הינו מעבר משמעותי עבורו. זה מדהים מה תינוקות מספיקים ללמוד בשנה אחת. פעוטות בגיל זה מסוגלים לבצע יותר ויותר פעולות, הופכים לפעילים יותר ושותים יותר. השימוש בכוס רגילה, לעיתים מתסכל וההורים נאלצים לרוב להתמודד עם נזילות, שפיכות, החלפת בגדים שנרטבו ועוד. 

כוס המעבר ACTIVE CUP של NUK הינה בנפח של 300 מ"ל, מתאימה במיוחד לפעוטות פעילים מגיל 12 חודשים והיא בעלת פיית סיליקון רכה, המקלה על מעבר לשתייה עצמאית. הכוס ללא נזילות, אידאלית לנסיעות ויציאות מחוץ לבית, גם הודות למכסה השקוף השומר על הפייה נקייה. ACTIVE CUP מיוצרת בגרמניה, בטוחה לשימוש, ללא ביספנול A ועשויה מפוליפרופילן, עמיד במיוחד וקל משקל. לכוס תופסן שימושי המתחבר לבגדים או לתיק. היא בעלת עיצוב ארגונומי, המותאם לידי הילד. ניקוי קל ונוח של הכוס לשמירה על היגיינה מירבית, מתאפשר הודות לצוואר רחב במיוחד והיכולת לפרק ולהרכיב אותה בקלות. בעיצוב מדליק בדמויות האהובות של דיסני- פו הדב וטיגר.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקלים. 

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, BE, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר NUK. 

המותג NUK המתמחה בפיתוח מוצרי תינוקות עוסק כבר מעל 60 שנה במציאת פתרונות שיקלו על חייהם של ההורים ויתרמו להתפתחותם הבריאה של ילדיהם מהלידה ועד גן הילדים. מוצרי NUK הינם חלק מחיי היומיום של תינוקות, במעל ל-110 מדינות ברחבי העולם. אתר הייצור של כל המוצצים, בקבוקי ההזנה, הכוסות, בקבוקי המעבר והפטמות של NUK, נמצא בגרמניה ועומד בדרישות איכות גבוהות ביותר. 

NUK הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה. 

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה