יום ראשון, 21 ביוני 2020

הכנאפה של כהן

מניחה שאין בקהל כאלו שלא מכירים כנאפה, זהו ממתק שכבר מזמן הפך לשם דבר וכולם רק מחפשים אחר המקום המושלם למעדן הנהדר הזה. אחרי המלצות רבות ברשת החלטתי שאנחנו חייבים להגיע ולבדוק מקרוב על מה כולם מדברים ואכן די ברור לי איך הכנפה של כהן הפכה לשם דבר באיזור ראשון לציון והסביבה.

כבר כאשר נכנסנו הבנו שהגענו למקום הנכון, ראשית ולפני הכל האווירה במקום קסומה ומיוחדת, נראה כאילו והגענו לסלון הפרטי של אלון הבעלים , המקום מצוחצח ומדוגם והאותנטיות ניכרת בכל פינה ופינה.


לצערי את הביקור שילבנו כקינוח באותו הערב ומאחר והיינו לאחר ארוחה דשנה לא הצלחנו לדגום את כלל המנות שהמקום מציע וממש מצרים על כך אבל היי, אל דאגה, אנחנו נחזור בקרוב לטעום את שאר המטעמים.




כאן ניתן למצוא בראש ובראשונה את הכנאפה המושלמת, מתוקה בדיוק במידה שאנחנו אוהבים, עם גבינה נמסה וטעימה במיוחד , מעל הכל גלידה תורכית מפנקת - מנה מושלמת שכולנו ממש עפנו עליה גם הקטנים וגם אנו המבוגרים, חשוב לציין כל מנה נעשית במקום בעת ההזמנה לנגד עיני הסועדים כך שהכל טרי, טעים ואיכותי.





כאמור מלבד הכנאפה ניתן למצוא מגוון רחב של קינוחים ובקלאוות בטעמים מפתיעים - אנחנו דגמנו את הבקלאוות נוטלה ובקלאוות קרמשניט- אמל'ה איזה שילובים מוצלחים ומקוריים, נזללו בהנאה בעיקר על ידי הילדים:




אז חברים אם אתם מחפשים מגוון ממתקים מזרחיים ברמה אחרת מכל מה שהכרתם אתם חייבים להזמין ו/או להגיע לבקר במקום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי! במגוון הקינוחים ניתן  למצוא: כנאפה, בקלאוות פינוקים, גלידות טורקיות , קדאיף, בוואריה, מלבי,ועוד מגוון מיוחד איכותי וטעים שמחכה רק לכם !

* ניתן להזמין לאירועים | ועדי עובדים | הרמת כוסית | או סתם לאורחים שמגיעים הערב !

ממש בימים אלו הדבר החםםם הגיע לכנאפה של כהן!
המרענן הפרסי של הקיץ - פלודה!  משקה קר ומרענן בשילוב מי וורדים שאתם חייבים לבוא ולטעום! 

כתובת:
יעקב פריימן 4 ראשון לציון
טלפון להזמנות:
050-844-9850

המקום כשר.

תגובה 1: