יום שני, 22 ביוני 2020

המבורגר ביתי עם ניחוח אמריקאי


בקרוב יחול יום העצמאות האמריקאי ומה יותר מתאים לחגיגה מאשר המבורגר איכותי, טעים בטעמים וניחוחות של בית? אם תשאלו את ילדי מבחינתם ניתן לחגוג כל יום ולאכול המבורגר כי זהו למעשה המאכל האהוב עליהם (ונראה לי שגם למבוגרים שבחבורה). אמש הגיע משלוח של לחמניות המבורגר בסגנון אמריקה מבית מאפיית אנג'ל , אז הפשלתי שרוולים והכנתי ארוחה מפנקת וטעימה במיוחד:



לאחר שהביאה את הלחם האמריקאי לישראל מאפיית אנג'ל משיקה את לחמניות המבורגר בסגנון אמריקה - לחמניות בטעם נפלא המאופיינות ברכות, באווריריות ובמתיקות מעודנת. 

מאפיית אנגל הקיימת כבר כ-90 שנה ממשיכה להפתיע עם 'לחמניות המבורגר אנג'ל בסגנון אמריקה' אשר הגיעו כמה חודשים לאחר ההשקה המוצלחת של 'לחם אנג'ל בסגנון אמריקה'. הלחמניות, כמו הלחם, מאופיינות ברכות, אווריריות ומתקתקות ומהוות את הפתרון המושלם לארוחת המבורגר בהשראת הדיינר האמריקאי. הלחמניות הינן ייחודיות כפי שטרם נראה על מדף הלחמים הישראלי. נוסף להמבורגר הן מתאימות גם לכריכים יומיומיים, הן נושאות את תו ה- vegan friendly ומתאימות גם לארוחות בשריות וגם לארוחות צמחוניות או טבעוניות. 




6 לחמניות בשקית- 510 גרם. 
הלחמניות יימכרו ברשתות השיווק והמרכולים המובחרים ברחבי הארץ. 

באופן אישי תמיד מכינה המבורגר ביתי כי אין על הטעמים הביתיים ואמש קיבלתי את  מתכון ההמבורגר הירושלמי של מסעדת חצות המוכרת, הייתי חייבת לנסות ותקשיבו זה יצא פשוט מושלם .

המרכיבים:
6 יחידות של לחמניות המבורגר בסגנון אמריקה של מאפיית אנג'ל
850 גרם צלעות מבקר אנגוס טחון גס
150 גרם שיפונדרה טחון
500 גרם אנטריקוט משוייש
כפית וחצי מלח
חצי כפית פלפל שחר גרוס
עגבנייה, מלפפון חמוץ, חסה, קונפי שום, קונפי פלפל חריף
טחינה, עמבה, חריף - לפי טעם
פטרוזיליה קצוצה

אופן ההכנה: 
לערבב את כל המרכיבים יחד היטיב ולהכין קציצות במשקל 250 גרם כל אחת.

אצלי החבר'ה מאוד אוהבים תוספת של ירקות וביצת עין, אמש בגלל שכבר הייתי אצל הקצב רכשתי רצועות חזה אווז מה שנתן טוויסט מושלם למנה.

להגיש עם ציפס ו/או טבעות בצל- כי אמריקה זה כאן!!


אודות מאפיית אנג'ל 

מאפיית אנג'ל, המאפייה הגדולה בישראל, שחרטה על דגלה את הלוגו "משפחה של לחמים" מייצרת ומשווקת מגוון רחב של לחמים, לחמניות ודברי מאפה. המאפייה מקפידה על שמירה מתמדת של טריות ואיכות מוצריה. מאפיית אנג'ל נוסדה בירושלים בשנת 1927 ושומרת עד היום על מעמדה כמאפייה המובילה בישראל. ארבע מאפיות מרכזיות של אנג'ל פרוסות ברחבי הארץ: בירושלים, בלוד, בכפר-החורש ובנתיבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה