יום רביעי, 3 ביוני 2020

Pick Up - חטיף סנדוויץ' עוגיות במילוי שוקולד משובח



מותג הפרימיום "באלזן" (BAHLSENמתחדש ומשיק: 
Pick Up - חטיף סנדוויץ' עוגיות במילוי שוקולד משובח 


ליימן שליסל, מרחיבה את סדרת מוצרי מותג הפרימיום "באלזן" (BAHLSEN) בישראל עם מוצר חדש: Pick Up - חטיף סנדוויץ' עשוי משתי שכבות של ביסקוויט פרימיום פריך וטעים, וביניהן שכבת שוקולד עשיר ומשובח. 



מי שמכיר אותי יודע שאני לא חסידה גדולה של שוקולדים אולם האהבה הגדולה שלי זה ביסקויט מפנק עם שוקולד, איכותי, נימוח, טעים ומפנק. כשאני עושה הפסקת קפה וצריכה משהו מפנק ליד אני דואגת שהוא יהיה איכותי וטעים מאוד, כי עם להכניס קלוריות לגוף לפחות שיהיו שוות את זה.

אמש אחרי יום ארוך, מתיש ומאתגר הגעתי הביתה, הכנתי כוס קפה חם ומהביל, לקחתי את חטיף ה-Pick Up, יצאתי לגינה (לבד, כמובן לבד) והתענגתי על כמה רגעי שקט לצד השמש שגם כמוני כבר התעייפה.



Pick Up נותן מענה לאלה המחפשים חטיף קטן, עשיר, פריך ומשביע שהוא גם טעים ומפנק. החטיף מתאים לצריכה במשך כל היום, במסגרת מוצרי - on the go בין אם כחטיף מתוק ומשביע הנאכל בין הארוחות ובין אם כחטיף ביניים הנאכל מתוך רצון לשבור רעב עד הארוחה הקרובה. חטיף Pick Up בעל מתיקות מעודנת ומתאים במיוחד לנשנוש ליד הקפה. גם בקיץ ניתן ליהנות ממנו שכן השוקולד שבתוכו אינו נמס בקלות. 




את חטיף Pick Up , כמו גם את כל מוצרי מותג באלזן, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, חנויות הנוחות והחנויות הפרטיות. החטיף מגיע במאגדת של 3 חטיפים אישיים (28 גרם כל אחד) במחיר מומלץ של: 6.90 ₪. 

ואם חשבתם שהילדים וויתרו לי יש לכם טעות, בקופסת האוכל הבוקר נסיך הבית לא ויתר וביקש לצרף גם חבילת פינוקים לצד הכריך והירקות:



בחנויות השוק הפרטי , בקיוסקים ובפיצוציות ניתן להשיג גם חטיפי מיני Pick Up במחיר של 1 ₪ ליחידה.
המוצר כשר חלבי (לאוכלי אבקת חלב נוכרי) בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה