יום שלישי, 2 ביוני 2020

חוזרים לשגרה עם סטודיו "אהבה קטנה"


אז כן, בשעה טובה רובנו חזרנו לשגרה, הילדים לגנים ולבית הספר, אנחנו לעבודה ומנסים לשמור על קור רוח לצד שמירה על הכללים. כאמא מאוד היסטרית הרבה דברים זרקתי לפח מחשש שמא אולי נחשפו לזיהום כזה או אחר ועל כן התחדשנו בהמון פריטים חדשים מיד לאחר החזרה לשגרה.

בתיקי הילדים תמצאו מסיכות, אלכו ג'ל, קופסת אוכל סטרילית ואיכותית עם פירות, ירקות וכריך, 2-3 בקבוקי מים (לא מרשה להם למלא בבירזיות) ולעיתים אף מרשה להם גם חטיף וכל זאת מאחר וכיום אני לא מרשה להם לרכוש שום דבר מחוץ לבית ללא ידיעתי.

לרגל החזרה לשגרה סטודיו "אהבה קטנה" מציע פריטים אישיים, מעוצבים ואיכותיים לאכילה ושתייה: קופסת אוכל אישית, בקבוק נירוסטה ומדבקות שם, שיעזרו לחזור לשגרה באופן היגייני ונוח.החזרה למסגרות החינוך ולעבודה מלווה בהקלה מהולה בחשש. האם המתוקים יזכרו לחטא את הידיים? האם מספיק לשלוח להם את הכריך והפרי בשקית, כמו קודם? ומה לגבינו, ההורים? 

הסירו דאגה מליבכם: סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע לצייד את הילדים – וגם אותנו, המבוגרים – בפריטים אישיים, מעוצבים ואיכותיים, לאכילה ושתייה בטוחים: קופסת אוכל, בקבוק נירוסטה ומדבקות שם, שיעזרו לחזור לשגרה באופן היגייני ונוח. לכל אחד מהפריטים מגוון דגמים ועיצובים. 

קופסת אוכל: מודולרית ורב פעמית של sistema. שקופה, עם סגר צבעוני, מחולקת ל-5 תאים ב-2 קומות וכוללת גם קופסה נוספת עם מכסה. עשויה מפלסטיק ידידותי לסביבה ללא BPA, המתאים להקפאה, למיקרוגל ולשטיפה (במדף העליון) במדיח. לכל קופסה איור מקסים ואמירה אישית לבחירה, כמו למשל: שיהיה לך יום נפלא; made with love ; מי אוהב אותך יותר ממני? ועוד - בהדפסה איכותית ועמידה בשטיפות יום יומיות. נפח: 1.25 ליטר, גודל: 16.5*16.5 ס"מ. מחיר: 69 ש"ח. 




בקבוק נירוסטה אישי: בקבוק רב פעמי הכולל קשית מובנית לשתייה נוחה. הבקבוק שומר זמן רב על איכות נוזל השתייה והטמפרטורה שלו, כמו גם על איכות הסביבה. מכיל 600 מ"ל. גודל: 24*7 ס"מ (כולל הפקק). מידות ההדפסה: 10*10 ס"מ. רקע לבן. 
מחיר: 39 ש"ח. 



מדבקות שם צבעוניות: גיליון מדבקות שם מעוצבות, עמידות במים ובטוחות לשימוש במדיח הכלים או במיקרוגל – לסימון ברור מה של מי... בכל גיליון גדלים וצורות שונים, המתאימים להדבקה על כל חפץ חלק וקשיח. מחיר: 19 ש"ח (48 מדבקות) ; 38 ש"ח (138 מדבקות). ** מדבקות שקופות: מיועדות להדבקה על המדבקות הצבעוניות, למתן הגנה על הצבע והכיתוב לאורך זמן. מחיר: 23 ש"ח (48 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות) ; 42 ש"ח (138 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות). 



כל מה שנשאר זה לבחור את הדגם והשם... 



את הפריטים אפשר להזמין בקלות באתר הסטודיו https://ahavaktana.co.il ולקבל במשלוח ישיר לבית. 

** 

"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות. 

ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה