יום שני, 1 ביוני 2020

" Netaרוקחות מהטבע" מציגה את "לי-בר-אפ" – לסיוע בריענון הגוף ובהמרצת תהליכי ניקוי מפסולת


הגוף זקוק לריענון? 

כבר כשנתיים אני שומרת על אורח חיים מוקפד ובריא, משתדלת להכניס כמה שפחות "זבל" לגוף, שותה המון מים, עושה ספורט, אוכלת פירות וירקות, פחות קמח לבן וסוכרים אולם גם לטובים ביותר יש נפילות ותקופת הקורונה הביאה אותי למקומות מאוד לא טובים וחיש מהר התווספו להם 4 קילוגרמים.

החלטתי שאני עוברת את תקופת החגים (התירוצים יש לומר) וחוזרת לשגרה, אז רגע לפני החלטתי שאני עושה ניקוי של הגוף- סוג של ניקוי רעלים אשר כבר הוכח כיעיל וחיוני לתפקודו התקין של הגוף.

כאילו ומישהו שמע את מבוקשי והגיע משלוח של ,לי-בר- אפ" מבית חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא. למעשה כאן מדובר ב תמצית מצמחי שן ארי, גדילן מצוי, ארטישוק, קלנדולה, כורכום, ליקוריץ (שוש קירח) וזנגביל (ג'ינג'ר) - שעל פי הרפואה הטבעית והמסורתית, מסייעים לריענון הגוף ולהמרצת תהליכי ניקויו מפסולת ורעלים. 




אז יוצאת לדרך חדשה ובריאה יותר, מצטרפים אלי?

הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין, מוסיפה: "במהלך תקופת הריענון והניקוי, חשוב לשמור על צריכת מים ו/או תה ירוק בכמות מספקת (1.5-2 ליטר ליום). כמו כן, מומלץ להגביר צריכה של ירקות ירוקים, ולשלב בארוחות אורז ושעועית מאש. בתום תקופת הניקוי ניתן להחזיר לתפריט סוגי אוכל שונים, תוך הקשבה לגוף. בהחלט ייתכן שתגלו שכעת הגוף שלכם מעדיף דברים אחרים, וכדאי להקשיב לו". 

התכשיר בעל תו תקן .GMPמיוצר בישראל. 

כשר: בד"ץ מהדרין הרב רובין. 

מחיר מומלץ: 176 ש"ח למארז של 3 בקבוקים (150 מ"ל) ; 129 ש"ח לאריזה של 90 כמוסות. 



להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת פרטיים ובאתר http://www.netapharm.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה