יום שלישי, 2 ביוני 2020

כל מה שהילדים אהבים במקום אחד - אתר הצעצועים המוביל "קליק טוי"

הנסיך בן השמונה חגג את יום הולדתו בזמן סגר הקורונה על כן המסיבה הגדולה והחגיגות נבצרו מאיתנו, מאז הוא כל יום שואל מתי נוכל לחגוג את מסיבת יום הולדתו עם כל ילדי הכיתה וממש לא מבין מדוע לא ניתן לעשות זאת כבר. אני מצידי משתדלת עד כמה שניתן להמשיך לפנק אותו גם כחודש לאחר האירוע.

הפעם פינקתי אותו במה שחשקה נפשו כבר זמן רב (רק לא בטוחה שהשכנים מאוד אוהבים את המתנה הזו)- רמקול קריוקי מושלםםם.


הפעם אני רוצה לספר לכם על המבצעים הסופר אטרקטיביים אשר ניתן למצוא באתר הצעצועים ומוצרי הפנאי המוביל "קליק טוי" (הקיים משנת 2015) המציע מוצרי יבוא מקביל ומוצרים שפותחו בארץ במחירים אטרקטיבים במיוחד כגון:  טירת אבירים של פליימוביל (במחיר 269.90 ש"ח בלבד במקום ב-600 ש"ח), בית בובות במזוודה של פליימוביל (במחיר 89.90 ש"ח בלבד במקום 200 ש"ח), מיקרופון קריוקי מקליט (ב-40 ש"ח בלבד במקום ב-100 ש"ח ) ועוד.






באתר אלפי משחקים ומוצרי פנאי ובהם של מותגים פופולריים ובינלאומיים כמו לגו, פליימוביל, פליי דו, אינטקס, משחקי שפיר ועוד. האתר מחולק לעשר קטגוריות שונות: בריכות, ממונעים, חשיבה ויצירה, כמו גדולים, משחקי הרכבה, לבית ולגינה, פליימוביל, לגו, תינוקות ופעוטות, על גלגלים. כל אחת מהן מחולקת לתת קטגוריות נוספות כך שכל אחד יכול לחפש בנוחות את המוצר בו הוא מעוניין. בין השאר, ניתן למצוא באתר טרמפולינות, בריכות ומשחקי חצר ומים, מכוניות ממונעות לילדים, בובות וחיות, משחקי חשיבה ויצירה, משחקי התפתחות, רחפנים, בתי בובות, פאזלים ועוד ועוד. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה