יום רביעי, 17 ביוני 2020

גולש מפתיע במיוחד

אומנם אני אמא שעובדת במשרה מלאה אולם מידי יום ילדי והזוגי ימצאו ארוחת צהריים חמה, מזינה וטעימה. הפעם הפתעתי בענק עם תבשיל שמככב אצלי הרבה- גולש נימוח, אמממה? הפעם הפתעתי אפילו את עצמי והכנתי את התבשיל עם נקניקיות במקום עם בשר גולש כתמיד.

המצרכים בעיקרון הם אותם המצרכים (פרט לבשר כמובן) והטעם? אמל'ה, מושלם!


המצרכים:
2 בצלים פרוסים לפרוסות דקות
10 שיני שום חתוכות לקוביות
2 גזרים פרוסים לפרוסות עבות
6 תפוחי אדמה חתוכים לקוביות גדולות
1 חבילת נקניקיות עוף טוב חתוכות ל-4
קופסת שימורים עגבניות מקולפות וקצוצות
תבלינים: פפריקה מתוקה בשמן, מלח, פלפל, מעט סוכר, אבקת מרק עוף , מי שאוהב כמון מוזמן להוסיף .

אופן ההכנה:
בסיר עם שמן זמן (בנדיבות) לטגן את הבצל עד להזהבה, להוסיף את השום כתוש ולערבב היטב, להוציא ולהניח בצלחת.
באותו השמן לטגן את קוביות הניקניקיות עד שמשנות את צבען, להוסיף את הבצל והשום ולערבב היטב, להוסיף את כל התבלינים ולערבב.
להוסיף את הירקות והעגבניות המשומרות, לערבב ולבשל על אש קטנה כחמש דקות, להוסיף מים עד לכיסוי ולערבב היטב, לבשל על אש נמוכה כשעה, מידי פעם לערבב קלות ולראות אם חסרים מים, במידה וכן להוסיף עוד מעט.

להגיש על מצע של פירה ו/או אורז ולהתענג.

אז למה בעצם הכנתי את התבשיל הזה אתם שואלים? כאשר הגיע משלוח מעוף טוב ידעתי שאני חייבת להפתיע את החבר'ה שלי והכנתי את התבשיל המדהים הזה שנוחל הצלחה מרובה אצלינו כל השנה.

"עוף טוב" מביאה את הטעם הנהדר והכיף אל שולחן האוכל הביתי  ומשיקה: 
 נקניקיות עוף במליחות מעודנת ללא סימון אדום 



נקניקיות עוף טוב במליחות מעודנת הן הנקניקיות היחידות בשוק ללא סימון אדום, המוצר פותח כדי לתת מענה לאלה המבקשים מוצרים מופחתי נתרן ושומן, במליחות מעודנת וללא סימון אדום. 

נקניקיות הן מאכל אהוב מאד על קטנים ועל גדולים. אם בלחמנייה, אם בצלחת ואם על האש, בבית או מחוצה לו – כולנו אוהבים נקניקיות. 

כעת, קבוצת עוף טוב, מביאה את הטעמים האהובים אל שולחן האוכל המשפחתי ואל הצלחת של הילדים ומוסיפה לארוחה המשפחתית את הכיף והשמחה תוך שהיא מציגה חדשנות מוצרית משמעותית: החברה משיקה נקניקיות עוף במליחות מעודנת וללא סימון אדום, ללא פגיעה בטעמן המצוין של הנקניקיות העסיסיות והאיכותית. 

השקת המוצר באה כדי לתת מענה לאלה המבקשים לצרוך מוצרים מופחתי נתרן ושומן ולהמשיך ליהנות מהטעמים הנהדרים ומהאיכות המצוינת. 

את נקניקיות העוף במליחות מעודנת של "עוף טוב", ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות. הן מגיעות באריזת 360 גרם, במחיר של 14.90 ₪ ובכשרות אוירבך מהדרין. 

קבוצת ''עוף טוב'', מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים ומזינים. בין מוצרי הדגל של החברה נמנית משפחת השניצלים הביתיים המאפשרת לכל המשפחה ליהנות ממזון מגוון ועשיר בחלבון. 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. בבעלות הקבוצה מותג נוסף: 'דג טוב' - מוצרי דג מוכנים לאכילה. באתר החברה ניתן לקבל מידע נוסף: https://www.oftov.co.il/

תגובה 1:

  1. למה תוספת פירה ליד אם יש בתבשיל תפוחי אדמה !??

    השבמחק