יום שלישי, 30 ביוני 2020

פופ אפ בר יינות קסום בכיכר השעון יפו


לא אחת אנו תרים אחר המקום האידיאלי הבא, זה שאנו נמשיך לבקר בו שוב ושוב. אמש רגע לפני שהשמש שקעה לה והאווירה ביפו התחלפה מצאנו את הפנינה המושלמת - כאן ניתן להנות מאלכוהול איכותי מאוד לצד מאכלים אותנטיים, טעימים ומפתיעים , אווירה קסומה עם אנרגיות וויב חיובי, כל אלו לצד מחירים נוחים במיוחד שלא תמצאו במקומות אחרים- כל אלו תורמים רבות לאווירה ומדמים לרגע ניחוחות של חו"ל.







חברת אנוטקה בבעלות משפחת חינאווי, משתלטת על כיכר השעון ביפו ומקימה פופ אפ בר יינות אשר יגיש משקאות אלכוהוליים במחירי עלות, לצד מנות אותנטיות מהמטבח הערבי- ים תיכוני, כאן תמצאו מגוון משקאות בינלאומיים איכותיים במחירים חסרי תקדים: 20 ₪ לכוס יין ו- 99 ₪ לבקבוק. (אגב, אהבתם את מה ששתיתם? אין בעיה ניתן לרכוש הביתה).




בין מגוון היינות הרחב אשר מייבאת החברה ממדינות שונות בעולם, נבחרו בקפידה יינות לבנים ואדומים המותאמים לחיך הישראלי: שבלי של ז'אן מורו, קורדון נגרו- קאווה של פרקשנט, ריוחה רוזאדו של מוגה, גוורצטרימנר של דראזן, בייבי סנסר סוביניון בלאן מהלואר של יקב פורנייר, ריוחה ריזרבה של סולאר וייחו, פינו נואר מהלואר של יקב פורנייר. במקביל, יוגשו גם משקאות אלכוהוליים כגון אוזו ארוס, בירה סן מיגל מהחבית, סנגריה לבנה ואדומה ועוד. 





היינות והאלכוהול משלימים היטב את התפריט הערבי-ים תיכוני עליו אמונה רוז'ט חינאווי, עם מנות קלילות המותאמות לישיבה משלימה לצד כוס יין, או לחילופין משמשות כפתיחים לארוחה מלאה עם הבשר מהקצביה המשפחתית האייקונית: נקניקיות מרגז מהקצביה ( 46 ₪); קבב מלווה בסלט משוויאה ( 46 ₪); נתח קצבים סומק יוגורט ונענע לצד עלי גפן ועגבנייה בטאבון (54 ₪) ועוד. 

אז מה היה לנו? 

ראשית אני בחרתי ביין גוורצטרימינר מגרמניה של דראזן- בחירה שהתבררה כמושלמת, יין מתקתק, איכותי מאוד וטעים. הזוגי בחר בקוקטייל שנרקח במקום עם אוזו ארוס (ייבוא אישי של חינאוי) עם לימונענע גרוס- טעים, מחוזק ואיכותי מאוד.


אחרי התייעצות קצרה עם צוות המקום ולאחר המלצות חמות (טוב, בקלות ניתן להזמין את כלל התפריט, ראשית הכל במחירים נוחים ושנית הכל נראה מושלם) בחרנו ב:

כרוביות- ברוטב איולי שמעליו פרמז'ן ועירית - אנחנו מאוד אוהבים כרובית בכל צורה, כאן כביכול מדובר במנה לא יומרנית אך יחד עם זאת הייתה פשוט מנצחת, שילוב האיולי עם שפע הפרמז'ן וצריבת הכרובית בתנור יצרו מנה מנצחת, פשוטה וטעימה עד מאוד:




יפו של פעם- ארבע יחידות של פאטייר תרד ומועג'נת גי'בנה זעתר. מוגש לצד ביצה קשה, יוגורט נעע ומלפפון חמוץ- באמת טעמים של פעם, הפאטייר היו פשוט מעולים, 2 הסוגים היו מנצחים, בטעמים מהמטבח הערבי ופשוט מושלמים, שילוב יוגורט הנענע יצרו ביס מדהים, מנה שבקלילות ניתן להזמין עוד ועוד:




עלי גפן שרוז'ט גילגלה- לצד צזיקי יוגורט נענע- ערב לפני ביקורנו אמרתי לזוגי שממש מתחשק לי עלי גפן ביתיים מהמטבח הערבי, כאלו שמגולגלים בדקיקות ועם טעמים ייחודיים, על כן לא הייתה כלל התלבטות והזמנו את המנה שהתבררה כמושלמת, אימל'ה איזה טעים, כל כך התענגתי על כל ביס וביס:




סלט קיסר מקומי- חסה ערבית, קרוטונים בזעתר, ביצה קשה ופרמז'ן- זה סלט שאני מזמינה כמעט בכל מקום, כל כך אוהבת את שילוב הטעמים המדוייק וכאן נחלתי הצלחה מרובה, עלי החסה היו פריכים וטריים, הרוטב קטיפתי ומושלם, סלט מושלם:




מרגז מהקצביה של חינאווי - אחת עם פפריקה ואחת קלאסית, לצד תפוח אדמה ברוטב איולי חרדל- הזוגי שלי חובב נקניקיות, כמעט בכל מקום בעולם הוא מחפש את הנקניקיה המושלמת על כן אם באווירת חו"ל עסקינן אז היה ברור לכל שהוא יזמין את המנה, מה שהתברר כהחלטה נבונה, בשר איכותי וטעים :




נתח של קצבים- סומק, יוגורט ונענע (אנחנו ביקשנו לוותר על היוגורט), לצד עלי גפן ועגבניה בתנור- אנחנו כבר יודעים כי הבשר של חינאווי הינו מהמובחרים שיש לשוק להציע על כן לא הייתה התלבטות והמנה הוזמנה, הגיעו 3 נתחים של עונג, עשוי במידת העשייה המדוייקת, מעט ורדרד בפנים, עסיסי וטעים במיוחד, אתם חייבים לדגום, אל תפספסו:




קינחנו באבטיח קריר ומתקתק שהוגש עם גבינה:


אין לנו כלל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות, כאן מקבלים איכות, טעמים נפלאים, אווירה קסומה ואלכוהול במחירים מצחיקים- מקום קסום שאתם חייבים אבל חייבים לבקר.

כתובת
מרזוק ועזר 2, יפו- כיכר השעון. 
שעות פתיחה
 א'-ד'- 8:00-22:00, ה'-ש'- 8:00-23:00. 

אודות אנוטקה 
אנוטקה הנה חברת ייבוא יין ומשקאות אלכוהוליים, בבעלות משפחת חינאווי. 

אנוטקה, אוחזת בפורטפוליו עשיר של מוצרי פרימיום הכוללים מותגי יין מוכרים כמו פרסקולבדי, פרקשנט, שמפניה פול רוג'ר, מוגה, יקב צובה ועוד. 

במקביל, מייבאת הקבוצה גם מותגי אלכוהול- דוגמת וודקה KREMLIN AWARD וקוניאק HINE. בתחום הבירה מייבאת את מותג הבירה הספרדי המוביל בעולם סן מיגל ועוד.           


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה