יום שבת, 18 באוגוסט 2018

פרגני לעצמך עם הטוב ביותר- קבקבי עץ RONA.CLOGS




כל מי שמכיר אותי, יודע שאני מאוד אוהבת נעלי עקב, אולם סובלת מפריצת דיסק בגב ועל כן פשוט לא מסוגלת ללכת על עקבים. מאוד רוצה, מאוד אוהבת, אולם למרות ניסיונותיי הרבים זה פשוט לא הולך. 

לאחרונה, ,בשיטוט בפייסבוק צדה את עיני מודעה של "קבקבי עץ RONA.CLOGS" ומיד עפתי אחורנית בשנים, זוכרת את היותי נערה הולכת עם קבקבי עץ מדליקות ולבנות, כאלו שכל מי שראתה מיד רכשה והתחדשה. נכנסתי לאתר והתחלתי לשוטט: התאהבתי במוצר ובמגוון העצום של הדגמים, וידעתי שלמרות שלרוב אני נועלת נעליים שטוחות חייבת להתחדש בזוג סנדלים עם עקב. 



מאחר ולאחרונה השלתי ממשקלי כמעט 20 קילוגרמים התחלתי מידי פעם לנעול נעלי עקב , נכון, כרגע רק זוג אחד נוח לי אבל החלטתי להמשיך ולנסות, מה יכול כבר לקרות? שוחחתי עם רונה, בעלת המותג, והיא סיפרה לי שפגשה ושוחחה במשך השנים עם לא מעט נשים שסובלות מבעיות גב, והסבירה לי את מה שהיא מסבירה לכולן: "הנעלים הינן נעלי נוחות ובריאות. סוליית העץ תומכת בכף הרגל ובגב באופן מושלם ומספקת יציבה נכונה ובכך מונעת את כאבי הגב שהפכו לחלק בלתי נפרד מחייהן של הסובלות מכך." "ומעל לכל", ממשיכה רונה, "בכל מקרה אם תרגישי שהנעל לא מתאימה לך מכל סיבה שהיא, תמיד ניתן להחזיר או להחליף את הנעלים". (בתנאי כמובן שלא נעשה בהן שימוש), רונה מדגישה שחשוב לה שכל מי שקונה את הקבקבים תהנה מהם ותשתמש בהם ללא הפסקה ושאף אחת לא תקנה זוג ותשאיר אותו שוכב בארון. חווית הקניה לדעתה, חייבת להיות מושלמת. כך שהחשש של חלקנו מרכישה באינטרנט, ללא מדידה, מתפוגג לחלוטין. 





קבקבי העץ מיוצרים בשוודיה בעבודת יד, מעוצבים באופן ארגונומי כך שהן מחזיקים את כף רגלינו בדרך הנכונה ביותר ומאפשרים לנו לחוש נוחות אמיתית לאורך שעות רבות. הנעל קלה ונוחה מאוד, מאזנת את כף הרגל ליציבה בריאה ונוחה. בקבקבי עץ RONA.CLOGS יש מבחר רחב מאוד המתחדש כל הזמן באתר. כל אחת תמצא כאן את מבוקשה אם זה בגובה העקב, הקבקבים מגיעים בעקב קלאסי של 5 ס"מ, ובעקב גבוה יותר של 7 ס"מ. יש באתר מגוון גדול של סנדלים, קבקבים פתוחים, וקבקבים סגורים במגוון עשיר של צבעים ודגמים. 




אני מניחה שחלקכן בוודאי תוהות איך ניתן להזמין נעליים באינטרנט, מבלי לחוש את הנעל או למדוד. אז כן, כיום בעידן המודרני בו אנו מחפשות להקל על חיינו ולחסוך בזמן יקר ניתן בהחלט לעשות זאת. בקבקבי עץ RONA.CLOGS קיים טווח מידות רחב, ישנן דגמים המתאימים יותר לכף רגל צרה או רחבה, ורונה עוזרת לכל מי שמתלבטת, לבחור את הדגם המתאים ביותר ואת המידה המומלצת עבורה. בחנות ישנם גם קבקבים לגברים, (מסתבר שיש גם לא מעט גברים שאוהבים את הנעלים הללו) ומידות הקבקבים נעות בין 36-45 ובדגמים מסוימים ישנם דגמים במידה 35.ואם לאחר כל זאת הנעל לא נוחה ו/או לא מתאימה אין שום בעיה וניתן להחליף את הנעל ו/או לקבל את כספך בחזרה. המשלוחים מתבצעים עם שליח עד הבית בקלות, יעילות ונוחות. 





אז הזמנתי לעצמי זוג סנדלים מקסימים שצדו את עיני, מקולקציית הקיץ .לאחר 3 ימים הגיע המשלוח אלי הביתה, ואני יצאתי לדייט עם הזוגי, נעלתי את הסנדלים למספר שעות והופתעתי בענק: הנעל נוחה בטירוף, ניכר כאילו ייצרו אותה עבורי.- אני התאהבתי וכבר חושבת איזה קבקב להזמין שוב. ואתן? אתן עוד פה? היכנסו, הזמינו והתאהבו גם אתן.



תגובה 1: