יום רביעי, 20 ביולי 2016

סדרת מוצרי סבוקלם בייבי ובמיוחד לסובלים מאטופיק דרמטיטיס


כשבכורתי הגיחה לאוויר העולם לפני כ-18 שנים לא ידעתי דבר וחצי דבר על עורם העדין של התינוקות, מבחינתי הכרתי מוצר אחד ועימו יצאתי לדרך, דבר שהתברר חיש מהר כשגוי, עורה העדין של הנסיכה חיש מהר התחיל לפרוח והדרך לקופת חולים ולביקורים אצל הרופא היו כדרך קבע , עד שהתברר כי הנסיכה סובלת מאטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור).

למי שלא מכיר אטופיק דרמטיטיס- Atopic dermatitis) המכונה גם "אסטמה של העור") היא מחלת עור דלקתית המתבטאת ביובש קשה בעור, בתפרחת אדומה ובגרד עז. שמה העברי של המחלה נקשר לאסטמה משום שהחולה בדרמטיטיס אטופית סובל בדרך כלל גם ממחלה אלרגית: מאסטמה, נזלת אלרגית (קדחת השחת), דלקת עיניים, רגישות יתר לעקיצות של חרקים ואלרגיה למזונות מסוימים. 

לאורך השנים נולדו לנו עוד שלושה ילדים אשר סובלים מאותו הסיפטום בדיוק ועל כן המחקרים שאני עשיתי ועושה הינם רבים.

לאחרונה קיבלתי להתנסות אישית את המוצרים של סבוקלם בייבי אשר מותאמים לסובלים מאטופיק דרמטיטיס, מדובר בסדרת תכשירים שפותחו במיוחד בכדי להגן ולהטיב עם עורו העדין והרגיש של התינוק כבר מיומו הראשון.



התכשירים שבסדרה עוטפים את העור ברכות מתמשכת הודות לקומפלקסים של שמנים טהורים ורכיבים צמחיים השומרים עליו מפני שינויי מזג האוויר ופגעי הסביבה. התכשירים היפואלרגניים, אינם מכילים פארבנים ונבדקו דרמטלוגית לעור רגיש.

לפני שאמשיך ואספר חשוב לי לספר כי אני השתמשתי במוצרים עם 2 בניי בני ה-4 וה-10 והם פשוט מעולים, במיוחד בימי הקיץ בהם עורם נוטה להתייבש ולפרוח באופן קיצוני.

· סבוקלם בייבי לאטופי קרם גוף טיפולי – קרם גוף טיפולי להרגעה ולהקלה על עור אדמומי. הקרם מבוסס על נוסחה ייחודית, המיטיבה לשמור על שכבת ההגנה של עורו העדין של הפעוט.מכיל תמציות של פרחי קלנדולה, יערה, ארכובית ואלוורה התורמים להרגעת העור ולהפגת האדמומיות, וביחד עם תמציות שרפים כמו פרופוליס, לבונה ואלת המסטיק תורמים להגנה על העור ולהקלה על היובש. סבוקלם בייבי לאטופי קרם גוף טיפולי מועשר בשמנים צמחיים מרככים כגון: שמן חוחובה ופיטו-סטרולים מזרעי סויה, התורמים לשיקום שכבת ההגנה של העור ולשמירה על גמישותו. ויטמינים E+C מגינים על העור מרדיקליים חופשיים ונזקי הסביבה. מתאים לשימוש על עור הפנים והגוף, לתינוקות וילדים.ללא פארבנים וללא בושם.

הקרם נמרח ונספג במהירות על עורם העדין, מרענן והקל מאוד על נזקי השמש והיובש, הילדים דיווחו חיש מהר כי חשו הקלה משמעותית בתחושת היובש והצריבות.



· סבוקלם בייבי לאטופי קצף ניקוי טיפולי – מי שסובל מהתופעה מכיר את העובדה כי העור זקוק לתכשיר עדין ומלטף, זה בדיוק המוצר שחיפשתי לאורך כל השנים!

מדובר בקצף ניקוי עדין ומלטף, המתאים במיוחד לעור רגיש, אדמומי ויבש. רכיבי הקצף, שאינם מכילים SLS, מופקים מרכיבים צמחיים (שמני תירס, קוקוס ומעץ הקילאייה) וידידותיים לעורו העדין של הפעוט. הנוסחה הייחודית של סבוקלם בייבי לאטופי קצף ניקוי טיפולי מיטיבה לנקות את העור ביסודיות, תוך שמירה על שכבת ההגנה וההיגיינה של העור.. ללא פארבנים וללא SLS.





אני מאוהבת וממליצה בחום, סוף כל סוף מצאתי את המוצרים שמתאימים לנסיכים שלי !!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה