יום שני, 25 ביולי 2016

"babiez" בנמל חנות קונספט ראשונה



"babiez" בנמל חנות קונספט ראשונה
בישראל לחדרי תינוקות מעוצבים
בבעלות שלום מיכאשווילי, עדי הימלבלוי ושימי שרגא בעלי קבוצת מחסני הנמל





אמש נכחתי בהשקת חנות הקונספט babiez" בנמל" בבעלותם של שלום מיכאשווילי עם זוגתו ענבל שלוי, עדי הימלבלוי ושימי שרגא (בעלי קבוצת מחסני הנמל).



כבר שנכנסתי לחנות המשפט הראשון שיצא מפי הינו "החנות הזאת ממש עושה חשק לעשות ילדים", מדובר בחנות קונספט לחדרי תינוקות ייחודי וחדש בישראל- החנות מציעה כ-6 חדרי תצוגה בנושאים שונים, מעוצבים מא'-ת' החל מהרהיטים ועד כל האקססוריז הכי קטנים בסגנונות: רטרו, רומנטי, מודרני ועוד – כאן לא צריך להפעיל את הדמיון, כאן עשו עבורינו את העבודה, אנו יכולים לראות בדיוק איך יראה הטפט על הקיר ואיך ישתלב השטיח עם המיטה.



את הקונספט העיצובי פיתחו עדי הימלבלוי וענבל שלוי, זוגתו של מיכאשווילי (שתיהן אגב מעצבות פנים), לאחר שהבינו את הצורך בקונספט שכזה עבור אמהות צעירות, אשר ניגשות למלאכה הכיפית של עיצוב הבייבי שלהן ולא אחת הולכות לאיבוד בין בליל המעצבים, החנויות, האביזרים, לוחות ההשראה וכד'.



הרעיון הוא להציע מספר חדרים בנושאים שונים, אשר יתחלפו מדי פעם, ובהם כל הפריטים שחייבים להיות בחדר התינוק הן ברמת הצורך של התינוק והוריו והן ברמת העיצוב, לטובת השראת אווירה נעימה, מאוזנת וטובה בחדר, אווירה שמשפיעה ישירות על מצב רוחם של התינוק והוריו. 



בנוסף לחדרים, ל babiez בנמל קטלוג מוצרים אינטרנטי ובו רוב הפריטים בדוגמאות שונות, ההורים יוכלו לעשות גם mix and match במידה וירצו- אין גבול לשילובים האפשריים, כמו כן פרט חשוב מאוד שעלינו לדעת, ראיתם את השטיח ואתם רוצים אותו? אין שום בעיה, ניתן לרכוש כל פריט באופן פרטני.



הריהוט בחדרים כולל: 

מיטות ושידות תוצרת ישראלית ותוצרת אירופאית בייצור ייחודי ל babiez בנמל, שטיחים, תאורה- תקרה ולילה, וילונות, טקסטיל- בייצור אישי (סדינים, שמיכות, משטחי החתלה, נחשושים ועוד) טפטים, ליין מדבקות קיר בעיצוב babiez בנמל, מידוף, כלי כביסה, שקי אחסון, קופסאות אחסון, כורסאות הנקה, פופים ושלל אקססוריז כגון- מתלים, בובות, כריות נוי ועוד.

את אהבתם של החבר'ה ניתן לחוש בכל נקודה בחנות ובכל פריט הנמצא על המדפים, הכל ברמה גבוהה, איכותי, יפה ומושך את העין.




בנוסף, בבייביז יש מחלקת צעצועים בשיתוף TOYZ, שם ניתן להשיג מגוון צעצועי התפתחות איכותיים לתינוקות- אגב חשוב לי לציין כי המחירים כאן הינם בדיוק כפי שתמצאו באתר TOYZ- דבר שלדעתי ממש אבל ממש לא מובן מאליו, הרי כולנו יודעים כי ברוב חנויות רהיטי ילדים אם נמצא צעצועים הם יהיו במחירים גבוהים בהרבה מהמקור.




לצד אלו תציע babiez בנמל מוצרי תינוקות משלימים ממיטב המותגים כגון- עגלות, סלקלים, כסאות בטיחות, תיקי החתלה פרימיום, כסאות האכלה, מנשאים, טרמפולינות, ערסלים ועוד.




המחירים ב babiez בנמל אטרקטיביים בהשוואה לרמת העיצוב ואיכות המוצרים הנמכרים בה.

מחירי החדרים מתחילים מ-2,490 ₪ לסט (מיטה, מזרן, מצעים תואמים ושידה) ומשתנים בהתאם לאופי המוצר.




עדי הימלבלוי וענבל שלווי: babiez בנמל נולד באהבה רבה על ידנו לאור נסיוננו האישי, לאחר שהבאנו לעולם את הבייבי האמיתי שלנו. לקראת ולאחר הלידה, מצאנו את עצמנו משוטטות בין כל אתרי העיצוב למיניהם, בונות לוחות השראה בפינטרסט, מרכיבות בליל פריטים, שאין בהכרח קשר ביניהם ולבסוף התוצאה העיצובית לא הייתה מדוייקת מבחינתנו. מעבר לבזבוז הזמן הרב לא אחת זרקנו כסף על פריטים שבסוף בכלל לא התאימו לחדר... בייביז נועד לענות על צורך של הורים רבים בקבלת חדר מושלם ומעוצב עבור הבייבי שלהם מבלי לשבור את הראש". 



שלום מיכאלשווילי: "את שימי הכרתי כשחיפשתי דרך לעצב את הריהוט לחדר של הבייבי שלי. אני מאוד אוהב את העבודה העיצובית והאיכות של רהיטי הנמל ולאחר שהקמתי את TOYZ, היה לי רצון לחבור לשימי לטובת הקמת חנות קונספט, בה אוכל לייצר עבור הורים חוויית ריהוט מעוצב לחדר של הבייבי שלהם, כי כולנו רוצים את הטוב והיפה ביותר עבור האוצר שלנו". 



בייביז בנמל:
יהודה מרגוזה 15 יפו
שעות פתיחה 
ימים א'-ה' 9:00-19:00, ו' 9:00-15:00, 
מוצאי שבת עד השעה 23:00
03-5608650





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה