יום שבת, 23 ביולי 2016

Kawaii Cubes, המותג הבינלאומי הסוחף את עולם הצעצועים והאוספים



השבוע נזכרתי באוספי הילדות שלי. הילדים שלי כל כך שקועים באוספים החדשים שלהם שניסיתי לזכור עד כמה הייתי אני מחוברת לאוסף מפיות הניר שלי ולאוסף הבולים.

יש משהו מאוד מאתגר בחוויה של אוספים. הרצון להגדיל את האוסף עוד ועוד, להחליף עם חברים את הכפולים ולהשלים את הסדרות מבלי שיחסר אף פריט. 

את Kawaii Cubes, המותג הבינלאומי הסוחף את עולם הצעצועים והאוספים , הכרתי רק לאחרונה. חברת הנסיך הקטן משיקה בימים אלו בישראל את הטרנד העולמי החדש את בובות האוסף - KAWAII CUBES – שלל דמויות פופולאריות בצורת קוביות! 



לבובות Kawaii Cubes טוויסט חדשני מיוחד. יצרני הבובות של קוואי לקחו את הדמויות הפופולאריות בקרב הילדים ו המבוגרים והפכו אותן לבובות מתוקות בצורת קובייה.

ואם טרם הכרתם את המונח הרי ש- המילה קוואיי פירושה ביפנית: חמוד/ חביב. קוואי הפך להיות זרם תרבותי בכל עולם, שבא לידי ביטוי בהכנסת חמידות לדברים שבהם לא מצפים למצוא אותה. את הביטויים של תרבות הקוואי ניתן למצוא בתחומים רבים ביניהם אפנה וצעצועים.



עיצוב הדמויות סביב צורה גיאומטרית בסיסית – הקובייה, מאפשר מתן פרשנות שונה ומהנה למגוון הדמויות האהובות. מלבד צורת הקובייה החביבה הדמויות ניחנו בתווי חביבים וייחודיים המאפיינים את תרבות הקוואי וברכות ומרקם נעים במיוחד של הבד שגורם לרצות לאסוף עוד ועוד דמויות. צורת הקובייה של הבובות מאפשרת לערום את הדמויות זו על זו ולהציג את האוסף במגוון דרכים וצורות מהנות. קוביות קוואי מגיעות בשני גדלים: 2 אינצ' (כ-5 ס"מ) ו-4 אינצ' (כ-10 ס"מ). 



ניתן למצוא אותן במספר מותגים ודמויות לאיסוף ואף במהדורות מוגבלות בחלק מהאוספים – כך שאת הלהיט הזה פשוט חייב לאסוף. בין הדמויות המפורסמות: גיבורי DC קומקיס: סופרמן, סופר גירל, בטמן, ג'וקר, איש החידות, אשת החתול, וונדר וומן, החץ הירוק ועוד. דמויות מהסדרות המצוירות של האחים וורנר: טוויטי, סילבסטר, השד הטזמאני, סקובידו, פרד קדמוני וברני אבני, תום וג'רי ועוד. מהדורה מוגבלת של הדמויות מהסרט בטמן נגד סופרמן

מחיר בובה 2 אינצ': 29.9 ₪ . מחיר בובה 4 אינצ' : 49.9 ₪ להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. 



לבירור נק' מכירה: 'הנסיך הקטן' 08-9426633 כנסו לאתר חברת "הנסיך הקטן", מתמחה בייבוא מוצרי ילדים ותינוקות איכותיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה