יום שלישי, 12 ביולי 2016

זמן איכות עם הילדודס- שעת סיפור שלפני השינה

בכורתי כבר בת 18 ועדיין זוכרת את שנותיה הראשונות בהן לא ויתרתי לעולם על שעת סיפור שלפני השינה, זהו זמן האיכות שלי עם ילדי, זמן עליו לא ויתרתי לאורך כל שנותיהם הראשונות (עם הבנות אף עד גיל 8), אפילו שיצאנו לאירוע התחלנו את טקס השינה לפני הזמן העיקר לא לוותר על העונג הצרוף הזה שלא ברור למי תרם יותר- להם או לי.

אני תמיד מקפידה לרכוש ו/או להשאיל מהספריה ספרים חדשים והעיקר שיהיה לנו לפחות 2-3 ספרים חדשים כל שבוע שחלילה לא ישעמם להם, לפני הסיפור אנו משוחחים על חוויות היום, בעיקר שלהם, מתחבקים ומשתעשעים האחד עם השניה ואז עוברים לחלק האומנותי- הקראת הסיפור.

השבוע קיבלנו משלוח מפנק במיוחד עם מגוון סיפורים לפני השינה ולא היה מאושר יותר מבני בן ה-4 וטקס השינה הפך לקליל וכיפי במיוחד והנסיך אף מחכה ליום המחר להגיע לשעת השינה שוב.

אז משתפת גם אתכם במבחר סיפורים שלפני השינה שיהפכו את טקס השינה לכיפי במיוחד, אל תוותרו עליו, זה תורם הן לילדים והן לנו ההורים, זה מפתח את הילדים, מגבש אותנו ומקרב מאוד.



סדרה חדשה לילדים: סיפורים לפני השינה מאת סם טפלין



מדובר למעשה באוסף "סיפורים לפני השינה" מאת סם טפלין בהוצאת דני ספרים, מגיע במארז מהודר הכולל 5 ספרונים מקסימים, שבכל אחד ששה סיפורים מושלמים לקריאה לפני השינה.

האיורים הנפלאים שבכל אחד מהספרים יעלו חיוך של שמחה על שפתי הילדים ויעזרו להם להיסחף ברוגע אל עולם שכולו חלומות מתוקים.

ספר ראשון: "סיפורי לילה טוב" עם איוריה הנפלאים של פרנצסקה די קיארה, כולל את הסיפורים: "לילה טוב, גור אריה!", "לילה טוב, פילון!", "לילה טוב, פינגווין!", "לילה טוב, ברווזון!", "לילה טוב, דובון לבן!", "לילה טוב, ארנבון!".

ספר שני: "סיפורי גורים" עם איוריה הנפלאים של ויולטה דביג'ה, כולל את הסיפורים: "ידידים", "פילון המים", "האביב הגיע", "המילים של ארנבון", "שני הקופים הקטנים", "הטיול של דובון השלג".

ספר שלישי: "סיפורי שינה ערבה" עם איוריה הנפלאים של פרנצסקה די קיארה, כולל את הסיפורים: "הקיץ של פילון", "החלום של ינשוף וגירית", "שירו של ליוויתן", "הריקוד של טיגריס", "הפתעה של ארנבונת", "מאחוריך".

ספר רביעי: "סיפורי חלומות מתוקים" עם איוריה הנפלאים של סימונה דימיטרי, כולל את הסיפורים: "חלומותיו של פנדה קטן", "גור אריה משהק", "הצעיף של ארנבון", "הפתעה", "הדבר הכי נעים", "המקום המושלם".

ספר חמישי: "סיפורי דובונים" עם איוריה הנפלאים של ויולטה דביג'ה, כולל את הסיפורים: "הכובע של דובון חכם", "דובון חום לומד לספור", "מה שראה דובון חכם", "המסיבה", "משהו מרגש", "הדבר הטוב ביותר".


עוד סיפורי לילה טוב – סיפורים קסומים לפני השינה 



ספר הילדים "עוד סיפורי לילה טוב – סיפורים קסומים לפני השינה" בהוצאת דני ספרים, הוא ספר שני בסדרה, הכולל שלושה סיפורים מקסימים ומחממי-לב לקרוא עם ילדיכם לפני השינה. 

בואו לעוף בשמי הכוכבים עם חד-קרן קסום בסיפור "חד-קרן של חצות" שכתב ואייר ניל ריד, לעשות חיים משוגעים עם פילון קטן ביער בסיפור "ששש! אל תעיר את התינוקת!" שכתבה ואיירה פטרה בראון, ולרכוב בכיף על גבו של פוני חמוד בסיפור "לוסי אוהבת סוסים" שכתב ואייר ג'יימס דיוויס. 

הספר הזה, ובו סיפורים מרגשים המלווים באיורים נפלאים, יתפוס מעתה לבטח מקום של קבע על מדף ספרי הילדים שלכם. 



סיפורי לילה טוב – סיפורים קסומים לפני השינה 




ספר הילדים "סיפורי לילה טוב – סיפורים קסומים לפני השינה" בהוצאת דני ספרים, הוא ספר ראשון בסדרה הכולל שלושה סיפורים מקסימים ומחממי-לב לקרוא עם ילדיכם לפני השינה. 

בואו לצאת להרפתקה בשדות הקרח עם דובון שלג שהלך לאיבוד בסיפור "דובון השלג" שכתב ואייר פירס הרפר, לשחק תופסת בים עם כריש נחמד וכלל לא מפחיד בסיפור "צ'ומפ הולך לבית הספר" שכתבה מליסה מטוקס ואייר מרק צ'יימברס ולפגוש דובון קסום בסיפור "הדובון הקסום" שכתב ואייר ניל ריד. 

הספר הזה, ובו סיפורים מרגשים המלווים באיורים נפלאים, יתפוס מעתה לבטח מקום של קבע על מדף ספרי הילדים שלכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה