יום שבת, 9 ביולי 2016

עידן הקרח והדינוזאורים- התערוכה



השבוע העמסנו את הילדודס ויצאנו למסע בזמן - 50 מיליון שנים אחורנית אל נופים מרתקים ומרגשים של יצורים ענקים ואהובים - הדינוזאורים.


הבנים שלי מאוד אוהבים את הדינוזאורים משחקים עימם לאורך כל שעות היממה, קוראים בשקיקה ובאהבה ספרים בנושא כך שידעתי שאם אני רוצה לאתגר ולהפתיע זה עם התערוכה הנ"ל.


כאן נמצא כ-30 דונם של  עולם שלם ובו דינוזאורים אשר מציג למעלה מ-70 דגמים משוחזרים בגודל אמיתי (עד לגובה של כ-13 מטר), חלק מן הדגמים אף זזים ומשמיעים קולות ויוצרים חוויה אמיתית אצל הקטנטנים , ישנם דגמים שהילדים פשוט התהפנטו אליהם ולא הסכימו להתפנות.




 

המתחם מחולק ל- 4 חלקים עיקריים: הראשון כאמור עם דגמי הדינוזאורים המרהיבים, בחלקו השני נמצא מתחם אינטראקטיבי ובו קרוסלת חיות עידן הקרח שגם כאן הילדים עלו שוב ושוב ולא הסכימו לזוז למרות התור שהשתרך לו אי שם אחורנית, פינות יצירה, פינת צילום ופינת משחקים אינטראקטיביים, כמו כן במתחם זה נמצאת החנות ובו אין ספור דינוזאורים לרכישה במחירים נוחים.


בחלקו השלישי מצאנו את עידן הקרח, בין העצים הסתתרו להם דגמי בעלי חיים והסביבה של עידן הקרח שהתרחש לאחר תקופת הדינוזאורים, בין הדגמים מצאנו ממותות, עצלנים ענקיים, נמר החרב, דובי קוטב, גרזלי ועוד אין ספור יצורי פלא קסומים:







בחלקו האחרון נמצא סרט תלת מימד על היווצרות הדינוזאורים (על חלק זה ויתרנו בשל השעה המאוחרת).

אז מה היה לנו?

אנו הגענו בשעה 18.00, שעת בן ערביים בה השמש שוקעת לה לאיטה וכי חם אך פחות, אומנם לח אך נסבל, מניחה שמי שיגיע בשעות הבוקר יהנה קצת פחות בשל החום והלחות.

מלבד התערוכה של הדינוזאורים כל השטחים מקורים וכי אף פזורים מאווררי ענק שמקלים על החום ומצננים אותנו.
ממליצה להגיע עם שתייה למרות שבמקום ישנם דוכני מזון ושתיה במחירים נוחים.

העברנו 3 שעות עם הילדודס בהנאה מרובה ואף זמן לא קצר זה בסוף הילדודס התפנו בבכי תמרורים כי לא הספיקו כלום!

היינו עם ילדים בגילאי: 3,4,5,10,15 ולא ברור לי מי נהנה יותר הקטנים שבחבורה, הגדולים שבחבורה או אף המבוגרים, תערוכה מקצועית ומהנה מאוד.

ממליצים בחום!!


מחירים: רגיל 89 ₪, מכירה מוקדמת 79 ₪, כרטיסי אשראי 1+1
לרכישת כרטיסים: לחץ כאן
שעות פתיחה: 
א'-ה' ושבת – 21:00-9:00, ו' – 15:00-9:00 
יולי-אוגוסט 2016
מוזיאון ארץ ישראל, רמת אביב, ת"א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה