יום שבת, 2 ביולי 2016

המותג דזיטין חוזר למדפים עם נוסחה חדשה ומשופרת



המותג דזיטין חוזר למדפים
עם נוסחה חדשה ומשופרת



סדרת קרמי ההחתלה דזיטין מושקת מחדש בימים אלה בישראל ומוצעת ברשתות הפארם. הסדרה כוללת שני מוצרים, דזיטין קרם החתלה ודזיטין אקסטרה המבוססים על נוסחה משופרת למניעה, הקלה וטיפול בתפרחת החיתולים. 

הילדים שלי כבר גדלו ואני משתמשת פחות ופחות במשחת החתלה אולם חייבת לשתף אתכם, משחת ההחתלה של דזיטין מצילה גם את הגדולים ומיועדת לטיפול בשפשפות ופצעים פתוחים, מריחה של שכבה נדיבה על המקום הנגוע וכבר מספר שעות לאחר מכן שיפור פלאים.

דיזיטין מככבת אצלי כבר שנים רבות, הקרם מיועד לתינוקות בני יומם ומעלה, קל ונוח למריחה, מרגיע במהירות, מגן מפני אדמומיות ועור מגורה ושומר על רכות העור. 

דזיטין אקסטרה- להגנה מוגברת. קרם ייעודי לטיפול בתפרחת חיתולים היוצר שכבת הגנה מידית המסייעת להגן על עורו העדין של התינוק. הקרם מרגיע את העור ומעניק תחושת הקלה כבר מהשימוש הראשון. מכיל 25% אבץ (ZINC OXIDE)



ממחקרים שערכה החברה עולה כי 50-60% מכלל התינוקות יסבלו מתפרחת חיתולים בשלב כזה או אחר. סדרת דיזטין החדשה, מציעה מענה רחב לנושא תפרחת החיתולים הן לטיפול יומיומי למניעה ולשמירה על עורו הרגיש של התינוק והן לטיפול בשלב הפעיל של תפרחת החיתולים. 

את מוצרי דזיטין, משווקת בארץ חברת ג'ונסון & ג'ונסון העוסקת במחקר ופיתוח , ייצור ומכירה של מגוון רחב של מוצרים בתחום הבריאות והיופי כמעט בכל מדינות העולם– עם ותק של למעלה מ-120 שנה. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה