יום שלישי, 12 ביולי 2016

NESCAFE בהשקה חדשנית בעולם הקפה

משפחתי וחבריי יודעים שאם הם רוצים להפתיע ולפנק אותי חלק מהעסקה חייבת לכלול כוס קפה איכותי,חם וטעים, לעיתים אף מנחם.

אם להודות באמת אני שותה "קצת" יותר מידי קפה ביום, כן , ישנם ימים שאני מגיעה בקלילות ל-10 כוסות ואף יותר. במשך היום בעבודה אני רצה מפגישה לפגישה, מהצעת מחיר אחת לשניה ולעיתים פרט לקפה לא מצליחה להכניס לפה שום דבר על כן לא מתפשרת, שותה את הטוב ביותר.

השבוע קיבלתי להתנסות את הקפה החדש מבית  NESCAFE  אשר משיק בישראל - NESCAFE TASTER'S CHOICE BARISTA- עם תוספת ייחודית של פולי קפה ערביקה בטחינה דקה אשר יוצרים חווית קפה משובחת לאוהבי הקפה בישראל.

מאחר ואני שותה באדיקות את הקפה מבית NESCAFE  ידעתי שרק טוב יכול להמתין לי בצנצנת ועד מהרה גיליתי כי אכן כך הדבר, הקפה איכותי, מעט מריר ובעל ארומה עשירה ומשובחת.


המוצר החדש מבוסס על טכנולוגיה חדשה, שפותחה ב-NESCAFE  העולמית בהלימה למגמות הצרכניות בשוק הקפה. צרכנים בארץ ובעולם נהנים ממגוון איכותי ורחב של סוגי קפה בתוך הבית ומחוצה לו ו-NESCAFE  מותג הקפה הראשון והגדול בעולם, מביא את הדור הבא גם לעולמות הקפה נמס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה