יום שבת, 23 ביולי 2016

מהפיכה בניקיון רצפות ופרקט בישראל עם i-mop


אחת השריטות הקשות שלי הינה שריטת הניקיון, יכולה כל היום לשפשף ולקרצף ועדיין להמשיך לטעון כי הבית לא נקי מספיק.

השבוע הוזמנתי להשקה להכיר מקרוב את i-mop מכונת שטיפת הרצפות שמנקה, מקרצפת, שוטפת , שואבת ומייבשת בעת ובעונה אחת את כל סוגי הרצפה והפרקט.


ה- i-mop היא מכונת שטיפה לניקוי ביתי, מוסדי או תעשייתי, שכיום נחשבת למכונת הניקוי היעילה והמתקדמת ביותר בעולם. המכונה המהפכנית החדשה רשומה כפטנט עולמי, וללא מקבילה בשוק מבחינת יכולות וביצועים ומבחינת עיצובה, גודלה והקונספט העומד מאחוריה.




עד היום בשוק הניקיון לבניינים או מוסדות השתמשו ומשתמשים במכונת שטיפה לרצפה גדולה, כבדה ומסורבלת ובנוסף יקרה מאוד לתחזוקה ולתפעול. מרבית המכונות התעשייתיות לשטיפה שוקלות כ-120 ק"ג בממוצע, לעומת ה – I-mop השוקלת רק 21 ק"ג! מדובר במכונה לשטיפת רצפה עם יכולות ניקוי מרשימות ביותר, בזכות הפעלה נוחה וידידותית, מנועים חזקים ואיכותיים וטכנולוגיה חדשנית המאפשרת לכם לנקות דירות ובתים וגם אולמות, מלונות, שטחים ציבוריים בבניינים וקניונים, במהירות וביעילות. בשל גודלה הקומפקטי, שטח האחסון המצומצם הנדרש ומשקלה הנמוך, רבע מקהל הרוכשים הם אנשים פרטיים שרכשו את המכונה לשטיפת הרצפה עבור ביתם. 


עלות המכשיר הינה 21,000 ש"ח (אין אפשרות לשכור אותו), למכשיר ישנה אחריות בת שנה (למצבר שנתיים). עוד נתון שכדאי לדעת חלקי החילוף אותם יש צורך להחליף הינם רק המברשות והגומי אותם צריך להחליף אחת לכחמש שנים לערך ( בעלות של כ-750 שקלים) כך שמבחינת תחזוקה העלויות נמוכות.


בהחלט פתרון הולם ומעולה לבתים גדולים, בתי חולים, מוסדות ציבוריים ועוד.

i-mop - המכונה לשטיפת רצפות וניקיון, המאופיינת בחוויית ניקוי כיפית וידידותית, נמצאת ברמת האיכות ובסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, ולכן עתידה להחליף את כל שיטות הניקוי הידניות והאחרות, כולל מכונות הניקיון התעשייתיות, הכבדות והמסורבלות הקיימות בכל המוסדות בישראל, במקביל לחדירה מאסיבית לסקטור הפרטי, וכך לשנות את תחום הניקיון ושטיפת הרצפות בישראל. 



לינק לאתר: www.imop.co.il


סרטון הדגמה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה