יום שני, 18 ביולי 2016

חם, רוצו להתרענן עם מוצרי INTEX


לקראת החופש הגדול השנה, חשבנו לעשות צעד משמעותי לטובת היחד המשפחתי בימי הקיץ . הילדים העדיפו שלא להירשם לקייטנות ואנו חפשנו למלא את זמנם ואת האנרגיה העודפת כך שהכי התאים לנו היה לרכוש בריכה משפחתית שתעמוד לרשותם בכל שעה שיבקשו להתרענן, לשחק, להוציא אנרגיה וגם תחסוך לנו את טלטלת הנסיעה לים, לבריכה העירונית ולהוצאה המצטברת למשפחה בהרכב של 6 נפשות.

לאחר שמיקמנו את הבריכה בקשו הילדים סירה. יצאנו לבחור מספר חברות וחזרנו מאוכזבים ללא סירה. לאחר ימים ספורים הגיע הפתרון המושלם מחברת אינטקס,, המותג המוביל בעולם לבריכות ומוצרים מתנפחים. קבלנו להתנסות סירה רחבה, עמידה ובאיכות גבוהה. 

דקות אחרי שהשקנו את הסירה אל מי הבריכה התחילה החגיגה המשפחתית הגדולה. הסירה הפכה מושא לחוויה משותפת ומלכדת. הילדים הקפידו על תורנות ובהשתוללות מבורכת במים. לא זוכרת שראיתי את הסירה הזו נחה לרגע. הסירה של אינטקס היא סירה באיכות וברמה גבוהה הרבה יותר בהשוואה למוצרים שפגשתי בחנויות ושהעדפתי שלא לרכוש.



באחד מסופי השבוע האחרונים יצאנו לסופ"ש משפחתי לחוף הכנרת. הילדים סרבו להשאיר את הסירה של אינטקס בבית (בצדק רב!) ההתלהבות הרבה והשמחה נסעו אתנו צפונה. 

מתוך ההתנסות שלי מוצרי חברת אינטקס עשויים בטכנולוגיה מתקדמת לפי סטנדרטים קפדניים. הסירה שוקלת באופן השומר על איזון ומונע ממנה שתתהפך בקלות, מה שמאפשר לי להיות שקטה גם כשאני לא במחיצתם. 

INTRX הוא המותג המוביל בעולם לבריכות ומוצרים מתנפחים. המותג נמכר ומוביל בלמעלה מ- 100 מדינות בעולם וגם בישראל. המגוון הרחב שמאפשר מענה לכל תחום ולכל דרישה מביא לשביעות הרצון של משפחות ברחבי העולם ולשעות רבות של הנאה וכיף משפחתי. מה שמייחד את המוצרים הוא איכות ברמה הגבוהה ביותר ובמקביל מוצרים חדשניים, מרגשים ומהנים תוך כדי מתן שירות ללא רבב. אינטקס חרטה על דגלה לספק שירות לקוחות אמין, יעיל, מקצועי ואדיב ומעסיקה צוות מקצועי מיומן ומחויב. INTEX, החברה המובילה בענף, מתגאה בטכנולוגיות מתקדמות לפי סטנדרטים קפדניים ביותר, יסודות אלו, מהווים תוצר סופי זמן. 

את מוצרי INTEX תוכלו למצוא בחנויות מובחרות בכל רחבי הארץ. ואיכותי העונה על דרישות מכוני התקנים ברחבי העולם לרבות ישראל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה