יום רביעי, 13 ביולי 2016

שקשוקה נפלאה - קל לבשל



קל לבשל – ספר הבישול המהיר מאת לורה הרינג
מתכונים עדכניים וקלים להכנה ב- 20 דקות או פחות



למרות שאני מבשלת המון אני תמיד שמחה לקבל מתנה עוד ועוד ספרי בישול, להתחדש ולחדש עם מתכונים נפלאים, לאחרונה קיבלתי מתנה את הספר "קל לבשל – ספר הבישול המהיר" מאת לורה הרינג בהוצאת דני ספרים, 

בספר נלמד להכין אוכל טעים, במהירות. אין לכם זמן? אין בעיה. בספר נמצא יותר מ- 70 מתכונים מעולים שנוכל להכין ב- 20 דקות או פחות.

תמונות מרהיבות ושלבי הכנה פשוטים וברורים הופכים את המתכונים בספר לקלים ומהנים להכנה.

הספר מחולק לשערים לפי סוג הארוחה: ארוחות בוקר ובראנץ' קלילות, ארוחות צהריים מהירות, ארוחות ערב פשוטות וטעימות, וקינוחים מתוקים בקלי קלות.

אני בחרתי להכין שקשוקה מדהימה:



רוצים גם מתכון?
 
המצרכים:

2 כפות שמן זית
1 בצל קצוץ דק
2 פלפלים ירוקים חריפים קצוצים דק
2 שיני שום קצוצות גס
גמבה קצוצה גס
1 כפית סוכר
1 קופסת עגבניות משומרות חתוכות לפלחים
4 ביצים
מלח, פלפל
חופן עלי פיטרוזיליה קצוצים דק

אופן ההכנה:

מטגנים בשמן זית את הבצל, פלפל ושום, מערבבים היטב, מוסיפים את העגבניות והסוכר, מתבלים ומבשלים כ-4 דקות.
מוספים את הביצים ומבשלים עד שהחלבונים מתייצבים והחלמונים עשויים לפי העדפותינו.
מקשטים בפטרוזליה ומגישים חם עם המון לחם.

בתאבון!





הספר מכיל עשרות מתכונים מצוינים, רעיונות מעוררי השראה וטיפים מבריקים לחיסכון בזמן. אתם יכולים לשכוח מארוחות מוכנות עתירות שומן ודלות מרכיבים בריאים, הספר הזה נועד להראות לכם איך בישול מהיר יכול להיות קל, מהנה והכי חשוב – בריא וטעים.

המתכונים בספר הזה מותאמים כולם לקצב החיים המהיר של ימינו. מסגרות "תכנית פעולה" מציגות את שלבי ההכנה המרכזיים בקיצור, כך שלא תמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד בסבך של הוראות. איורי "צעד אחר צעד" מדגימים את השלבים באופן ברור ומסודר. טיפים מיוחדים מסבירים כיצד לערבב ולהתאים טעמים לפי העדפתכם (ולפי מה שיש לכם בארון), וגרפים חדשניים הופכים את הבישול לחוויה מהנה, גם אם זמנכם קצר.

המפתח הוא הטעם, ובכל המתכונים בספר יש שימוש במרכיבים טריים ועדכניים ממטבחים שונים סביב העולם. ב- 20 דקות או פחות תוכלו לבקר בארצות הים התיכון, לקבל טעימה מהמזרח הרחוק או ליהנות ממטעמי המטבח הלטינו-אמריקני.

בואו ליהנות ממאכלים נפלאים בזמן קצר ובהכנה פשוטה ומהנה. המתכונים כשרים.

לורה הרינג כתבה וערכה ספרי בישול עבור אחדות מהוצאות הספרים המובילות בבריטניה במשך יותר מ- 10 שנים. היא עבדה עם שפים מובילים מרחבי העולם על ספרי בישול במגוון רחב של נושאים וסגנונות. היא תמיד ממהרת, אבל אף פעם לא מוכנה להפסיד ארוחה, ולכן זה הספר המושלם עבורה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה