יום רביעי, 20 ביולי 2016

כי ארוחה טובה מתחילה עם מוצרי food appeal המעולים



אני מכירה את עצמי. גם כשאין לי מחסור בסירים ובמחבתות תמיד ארצה לחדש, להתחדש ולהכניס למטבח שלי טכנולוגיה חדשה שלא מתפשרת על איכות ובטח שלא בריאות המוצר בו אני מבשלת באהבה לפני הבית. הקפדה על אורח חיים בריא אינו תלוי רק בחומרי הגלם ובאופן הבישול. מעבר להם יש לתת את הדעת על הכלם בהם אני מכינה את האוכל. 

השבוע הוזמנתי להשקתה של סדרת המחבתות הצבעונית החדשה מבית food appeal



סדרת המחבתות היוקרתית infinty מיוחדת בציפוי ה tripie titanium - שהוא ציפוי חזק פי שבעה מכל ציפוי אחר ובעל בעיצוב איטלקי ללא תחרות. 



מתוך ההסבר שקבלתי מהשף רון יוחננוב באירוח ההשקה שהתקיים בחנות דומו בקניון רמת אביב, בזמן שהפליא לבשל זו זמנית ולפנק אותנו במנות מהירות הכנה וטעימות גם ללא תוספת שומן, למדתי שהמחבתות של food appeal מיוצרות בטכנולוגיית יציקת אלומיניום מה שמאחד את גוף הכלי והמשטח החיצוני ליחידה אחת עמידה, בעלת בסיס עבה ותחתית המשפרת את פיזור החום. המחבתות מתאימות לכל כיריים: אינדוקציה, קרמיות, חשמליות, הלוגן וגז. ולהן 5 שנות אחריות.




שלל המחבתות הצבעוניים הנמכרים עתה במארזי זוגות מוצע לציבור בהנחה משמעותית של 50% בחנויות דומו ובחנויות פוד אפיל בכל הארץ. 



ההמלצה שלי להשתמש במחבתות. משקלן דל, הן ניתנות לניקוי מהיר בהחלט, צבעה של הידית יכול להתאים לצבע המנה שאני מכינה בו באופן המאפשר לי להפוך את המחבת לכלי הגשה לכל דבר.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה