יום שני, 25 ביולי 2016

Soft Care- אל סבון עדין לתינוק

אני זוכרת את אותם הימים הראשונים לאחר הלידה, החששות, הפחדים, ההתמודדות עם הכאבים וההורמונים שמשתוללים, כל אלו לא ממש תורמים לאשה לאחר הלידה אך עם זאת ישנו אושר אדיר שמציף את החזה למראהו של הרך הנולד.

אחד הדברים החשובים לנו כהורים זה לשמור על רווחתם ועורם של הקטנטנים, על כן כולנו מכירים בחשיבות של רחצה במוצר איכותי, עדין ובעל ויטמינים, אך אם זאת השוק מוצף במותגים, כיצד נדע לבחור את הטוב ביותר?

מותג סופטקאר הינו מותג ותיק בשוק המציע מוצרים לניקוי, רחצה וטיפוח עורם של הקטנטנים, , בימים אלו המותג גאה להשיק סדרת אל סבון חדשה לתינוקות המעניקה להורים בטחון מלא בשגרת הטיפוח היומיומית בשנים הראשונות לחייהם של התינוקות.

המוצרים החדשים הינם:
אל סבון קלאסי עדין לתינוק קלאסי- מועשר בפרוטאין כותנה, קמומיל וויטמין E.
אל סבון עדין לתינוק- מועשר בפרוטאין כותנה, פרו ויטמין B5 ואלנטואין.

בזכות כל המרכיבים המעשירים את העור בלחות, מרגיעים גירוים ואדמומיות ומעניקים תחושת רכות מלטפת לתינוקנו. כך שלאחר האמבט, תינוקנו נקי, רגוע ומריח נפלא.



כל המוצרים נבדקו בבדיקות קפדניות ונמצאו בטוחים לטיפול בילודים ותינוקות, ללא פארבנים או חומרים הגורמים לגירוי ומנגד משלב בפורמולה החדשנים מרכיבים שנבחרו בקפידה כמו פרוטאין כותנה העוטף ברכות את העור העדין, מונע ומרגיע גירויים, מזין ומונע אובדן לחות,, מתאימים לעור רגיש, היפוארלגנים ונבדקו דרמטולוגית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה