יום שבת, 30 ביולי 2016

חדש על המדף - כל החידושים שאתם חייבים להכיר


חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות ללא חומרים משמרים 


אתחיל בוידוי אני באופן אישי ממעיטה לרכוש נקניקיות אולם לעיתים חוטאת ומרשה לכולנו להתענג על נקניקיות, לרוב אנו מעדיפים לעשות אותן על האש.

השבוע ביתי ערכה מסיבת ברכה בשילוב ברביקיו והנקניקיות שכיכבו על המנגל היו של יחיעם- נקניקיות איכותיות, טעימות, ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת מונסודיום גלוטומט.

המוצרים בסדרת הנקניקיות החדשה: נקניקיות וינר 400 גרם, נקניקיות חריפות 400 גרם, נקניקיות לגריל 330 גרם, נקניקיות וינר 900 גרם ונקניקיות חריפות 900 גרם, ללא חומרים משמרים (למעט סלרי). 

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות חדשה ללא חומרים משמרים. החברה הודיעה היום על השקת הסדרה כחלק ממהלך מקיף אותו היא מבצעת, להביא לצרכן מוצרים המותאמים לתזונה מאוזנת ולאורח חיים בריא. 

"בעקבות ההתפתחויות שחלו בשוק בחודשים האחרונים ולאחר מאמץ פיתוחי גדול, אנו שמחים להציע ללקוחותינו סדרת נקניקיות חדשות המיוצרות ללא תוספת חומרים משמרים (למעט המצויים בסלרי)", אומר תמיר דגן מנהל השווק של "מעדני יחיעם". לדבריו, הסדרה החדשה מתווספת לסדרת מוצרי יחיעם המיוצרים מ 100% חומרים טבעיים אשר כבר משווקת מזה מספר שנים. "הסדרה החדשה עברה מבחני טעם חיצוניים והתוצאות מפתיעות לטובה ואין כל פגיעה בטעמן של הנקניקיות החדשות ביחס לנקניקיות הרגילות ששווקו ומשווקות כיום. 



"פרימור" משיקה מיקס ירקות קר בסגנון ספרדי: גספצ'ו 

בילדותי סבי נהג כל שבת בבוקר לעשות משקה ירקות שכלל עגבניות, פלפלים ולעיתים רחוקות אף מלפפונים, הוא התמוגג לאורך שנים רבות מהמשקה (שבאותם הימים לא יכולתי להריח אפילו).

השבוע כאשר קיבלתי להתנסות אישית את משקה הגספצ'ו נזרקתי לאי שם שנות השמונים והפעם קיבלתי אומץ וניסיתי לטעום מהמשקה, מדובר במשקה עגבניות עשיר בטעמים העשוי מעגבניות, מלפפונים ופלפלים, משקה מרענן ומרווה בימים חמים אלו, מתאים כמשקה קר או לאכילה כמרק לארוחה קלילה.

חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", המתמחה בייצור מיצים טבעיים סחוטים, משיקה משקה חדש וייחודי מתוצרתה: גספצ'ו – מיקס ירקות קר בסגנון ספרדי. מיקס עגבניות במתכון ספרדי, טעים להפליא, אשר יושק בשני גדלים, בקבוק אישי 400 מ"ל ובקבוק משפחתי 1 ליטר. לרגל השקת המשקה החדש, תעלה פרימור בקמפיין חסויות בטלוויזיה , פעילות קד"מ של דיילות אשר יטעימו את המוצר ובמקביל בקמפיין ברשתות החברתיות, של סרטונים המציגים מתכון להכנת גספצ'ו מרענן לקיץ על ידי שף מומחה, אשר מציע בסיום את האפשרות ש"לא לעשות כלום" ולשתות גספצ'ו מוכן של פרימור. 

גספצ'ו חדש מתוצרת "פרימור" מבוסס עגבניות, מלפפונים ופלפלים, בתוספת שמן זית וחומץ. המשקה הינו ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. המשקה מיועד לשתייה כמשקה קר ומרענן וכן להגשה כמרק קר, לארוחה קלילה בימי הקיץ החמים. הצעת הגשה: לשתות ישירות מהבקבוק או מזגו אל תוך קערת מרק, הוסיפו יוגורט או שמנת וכמה עלי בזיליקום וההנאה מובטחת. 




חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש מסוגו בסדרת ממרחי הטחינה החדשנית מתוצרתה: ממרח טחינה עם סילאן 

בשנים הראשונות של ילדינו הם מבלים בגן ילדים, אם זה פרטי ואם זה גן עירייה, את ארוחת הבוקר וארוחת ארבע הם סועדים בגן , החשיבות בשנים האחרונות למוצרים בריאים , מופחתי סוכר ושומנים הולכת ומתעצמת ועל כן אני מאוד ממליצה לצוות המקצועי מידי שנה להשתמש בממרחים של אחווה.

מדובר בממרחי טחינה משומשום מלא, עשירים בערכים תזונתיים, ללא כולסטרול, דלים בנתרן , ללא שומן טראנס, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל- בתוספת: שוקולד ו/או סילאן.

ממרחים טעימים מאוד ונזללים בהנאה מרובה בקרב הילדים הן הקטנטנים והן הגדולים יותר. 

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר נוסף בסדרת הממרחים החדשנית מתוצרתה: ממרח טחינה עם סילאן. המוצר החדש מטחינה משומשום מלא, מכיל 67% טחינה משומשום מלא דלת נתרן, מכיל סילאן וסוכר קנים חום, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. הממרח עשיר בערכים תזונתיים באופן חריג: 578 מ"ג סידן, 5 מ"ג ברזל, 10 גרם סיבים תזונתיים, 15 גרם חלבון ממקור טבעי ומתאים לטבעונים (ויגן פרנדלי - VEGAN FREINDLY). ממרח טחינה עם סילאן נהדר כממרח מתוק בכריכים לילדים, בימי החופש ובמהלך הלימודים. 

ממרח טחינה עם סילאן הינו מוצר שני בסדרת הממרחים המתוקים של "אחוה" שהושקה לאחרונה, כשהמוצר הראשון בסדרה - ממרח טחינה עם שוקולד – זוכה להצלחה אדירה. ממרח השוקולד החדש מכיל 42% טחינה משומשום מלא והינו בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. גם הדיאטנית יעל דרור, ממליצה ואומרת, "ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית". 


מעדן עם סויה וקוקוס מבית אלפרו

בחודשים האחרונים אני סובלת לעיתים מאוד קרובות מרגישות בבטן ומכאבים נוראיים, עברתי מספר בדיקות אך התשובה טרם ברורה סופית לגבי רגישותי לקלוקוז על כן משתדלת עד כמה שניתן להפחית בכמויות.

השבוע לראשונה טעמתי את מעדן הסויה והקוקוס והאמת הופתעתי מאוד, מדובר במעדן טעים מאוד, בעל מרקם עדין, בעל ערך קלורי נמוך של 80 קלוריות ל-100 גרם, מועשר בסידן (כ-150 מ"ג ביחידה), מועשר בויטמין D, ויטמין B12 וויטמין B2, כל מעדן מכיל כ-3 גרם חלבון מלא ואיכותי אשר מקורו בסויה.

לצד יתרונותיו התזונתיים, המעדן אידיאלי לנמנעים או לרגישים ללקטוז, קל מאוד לעיכול ובעל מרקם קרמי וקטיפתי, ממש כמו מעדן חלב, המעדן פרווה, מתאים גם לאפייה ומהווה פתרון מושלם למנה קלילה בין הארוחות או לקינוח בסוף הארוחה.

בסדרה : מעדן שוקולד, מעדן וניל, מעדן בטעם עוגיות, מעדן שוקולד מריר ועכשיו גם מעדן קוקוס.


חטיפי Nuts Delight ללא גלוטן

מי מאיתנו לא מכירה את שעת המשבר? שעה בה אנו רק מחפשות לנשנש משהו מתוק וטעים שיתן לנו תמריץ לשעות הבאות?

במיוחד לשעת משבר זו בחרתי בחטיפי האנרגיה של Nuts Delight- חטיפי בר מפנקים, עשירים בבוטנים עם שכבת שוקולד מריר איכותי, אידיאלי כנשנוש מזין בין הארוחות הודות לערכים הטובים שבבוטנים וקשיו כגון סידן, מגנזיום, אשלגן, אבץ, ויטמינים ומינרלים.
בסדרה שני טעמים: חטיף בוטנים וקשיו עם שוקולד מריר מעולה וחטיף בוטנים ושקדים עם פיסטוק ושוקולד מריר מעולה.
מדובר בחטיף טעים ומפנק במיוחד.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה